Blíží se rok 2010, co pro vás na tento rok chystáme?

29.12.2009 21:33

Kuba>

Když se přesně teď podíváte na datum tohoto článku, tak uvidíte 29.12. 2009 a čas 21:33, tedy zbývá už jen pár hodin do konce týdne, takže se dá říct, že už jen dva dny nám zbývá do konce roku 2009, pak přijde rok 2010, pro někoho rok jako každý jiný, pro někoho to bude rok zlomový, například někdo oslaví kulatiny, někdo chystá třeba svatbu nebo se někdo v roce 2010 chystá odmaturovat a dostat se na vysokou, jako třeba třída v Ulice, kde chodí Joránovi, ale třeba i já budu maturovat.

A maturita je hlavní důvod, abych se zamyslel co bude s webem dál. Protože už ledna mi to vše začne, spousta učení, vypracovávání maturitních otázek, pak zkoušení otázek ve škole atd. Já jsem o webu hodně dlouho přemýšlel, samozřejmě, že mi hlavou prošla i myšlenka, že bych web zrušil, ale tak jak rychle tato myšlenka přišla, tak také odešla. Nedokázal bych tento web zrušit (týká se to také fanclubu), web je pro mě skoro jak mé vlastní dítě a to co jsem během více jak dvou let vybudoval bych nerad ze dne na den ztratil. Jedna možnost také byla, že bych web přerušil a vrátil se k němu až po maturitě, ale i proto možnost jsem se nakonec nerozhodl.

Vyhrála u mě možnost, že web i fanclub bude pouze omezený. Největší omezení jsem už udělal ve fanclubu, že jsem zatím přerušil projekt Hvězda měsíce, už díky tomuto jsem získal mnohem více času. V lednu také skončí největší projekt na tomto webu a to je soutěž Nej postava 3, do dalšího velkého projektu se již pouštět nebudu, takže nebude ani soutěž Miss a Missák III. a další soutěže. Tím si přidám také spoustu času navíc. A jinak už toho moc nebude, v podstatě bude skoro vše co doposud. Jediné omezení pro vás je, že nebudou žádné velké projekty. Občas se ještě stane, že aktualizace nebude třeba dva nebo tři dny, ale při víkendu vždy vše doženu.

Tahle to vypadat na webu i ve fanclubu od ledna do května. Mezitím bude ještě omezení, když se budu připravovat na praktickou a písemnou maturitu. Až v květnu pak přijde zlom, to se budu chystat na ústní maturitu, takže se klidně stane, že během dvou týdnů zde bude třeba jen jeden dva články, ale na to je ještě času dost. Podobné omezení bude třeba i u příprav na přijímačky na vysokou, ale já věřím, že vše pochopíte, moc se toho pro vás nezmění.

Silvestr, Nový rok

A jak jsem už psal, že se blíží nový rok, tak je potřeba si také říct, co vás čeká na Silvestra a na Nový rok. Už teď najdete na webu fotky ze silvestrovského speciálu (budou i další fotky), poskládat si také můžete silvestrovské puzzle (těch také bude ještě víc), pak se můžete těšit na nějaká silvestrovská videa a nějaké informace. Pak podle toho, jak budu stíhat, možná toho na Silvestra přidám víc. A pak přijde Nový rok, tedy státní svátek i v tento den budu na webu pracovat.

Chystám pro vás několik speciálních, novoročních speciálů. Například se můžete těšit na velký článek o našem webu, přečíst si budete moc co se nám v roce 2009 povedlo, co naopak nepovedlo, jaké jsme měli velké projekty, rekordy v návštěvnosti a mnohem více. Další speciál bude v návštěvnosti, opět pro vás totiž chystám velký článek o návštěvnosti na webu v roce 2009, můžete se těšit na velký graf a další informace o návštěvnosti. Své si pro vás chystá také Petr, který každý den pro vás připravuje rekapitulaci jednotlivých dílů. Na Nový rok vám sepíše v jedné velké rekapitulaci takový souhrn co jsme v Ulici mohli vidět v roce 2009.

A ještě jeden novoroční článek bude opět o Ulici, tentokrát to bude článek o tom, co se dělo v zákulisí Ulice v roce 2009, charita, večírky, průšvihy, úspěchy a mnohem více se dočtete v jednom velkém článku. No jak vidíte, tak toho bude opravdu hodně, takže věřím, že si náš web nenecháte ujít ani na Nový rok, tedy až se vyspíte z bujarého Silvestra. Já vám tedy již teď přeji, ať je pro vás rok 2010 ještě úspěšnější než byl rok 2009, samozřejmě přeji mnoho lásky, štěstí i peněz. Užijte si Silvestra a šťastný nový rok.

Zpět