Na vaše otázky odpovídala Zuzana Vejvodová (2. část)

19.05.2009 22:53

Kuba

Obrázek “https://www.vejvodova.com/picts/vejvodova_bazaar.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

leňa >>>Ahoj. V Ulici teď bylo dost dramatické téma Stalking. Setkala ses někdy z touto problematikou? Děkuji za odpověď.

Zuzka >>> Díkybohu nemám se stalkingem osobní zkušenost. Viděla jsem teď pár dílů Ulice, kde se o tomhle tématu hraje a konstatuju, že to musí být opravdová hrůza, něco podobného, byť i v mírnější formě, zažít.

Honza >>>Dobrý den, zajímalo by mě, jestli nejste náhodou vnučka Jaromíra Vejvody, který nazpíval krásnou píseň Škoda lásky… pokud ano, tak jak se vám tato píseň líbí?

Zuzka >>> Ano, jsem vnučka Jaromíra Vejvody, který napsal slavnou polku Škoda lásky. Ta písnička se mi líbí moc a zřejmě nejenom mně, je až neuvěřitelné, kde všude se už hrála a v kolika zemích světa ji považují za národní.

anonym >>>Ahoj, jsi strašně krásná herečka. Jak to děláš, že vypadáš tak skvěle?

Zuzka >>> Děkuji, to je velmi milé, krásná poklona. Ale nedělám nic neobvyklého, nic,co by nedělala většina žen, aby se cítily a tudíž i vypadaly dobře.

lenule >>>Chtěla by jsi natáčet takové scény, jako Jitka Farská – Ilona Svobodová?

Zuzka >>> Určitě. Nemuselo by samozřejmě jít o identický příběh, ale zahrát si vypjaté emoce, jaké měla ve scénáři Ilona Svobodová by mě moc bavilo, pro herce je tohle, myslím, vždycky zajímavé...

kyvi >>>Jsi vdaná nebo máš přítele?

Zuzka >>> Mám už mnoho let přítele, přesto svatbu neplánujeme. Jsem v tomhle ohledu naprosto neromantická. Možná, až přijdou děti, změním na vdávání názor. Zatím ke štěstí sňatek rozhodně nepotřebuju.

fanoušek >>>Někteří herci, když dostanou roli, při které mají vykonávat nějaké povolání, tak se jdou před natáčením do takového zaměstnání podívat (například do nemocnice-doktor), byla jste se podívat v tetovacím studiu, než jste začala točit?

Zuzka >>> Měla jsem to v úmyslu, ale začala jsem natáčet dřív, než jsem tenhle svůj plán – podívat se do opravdového tetovacího salonu – stihla realizovat. Ale popravdě si nemyslím, že by mi ta zkušenost vyloženě chyběla, protože pokud mám v Ulici předstírat jakoukoliv činnost spojenou s tetováním, vždycky je na place odborník, který mi radí, jak co udělat, aby se vše co nejvíc blížilo realitě.

Petra >>>Dobrý den. Nemám dotaz přímo na vás, ale na Vašeho seriálového „syna“ Boriska. Je i ve skutečnosti takového kvítko jako v seriálu? Děkuji Vám za odpověď a přeji mnoho štěstí.

Zuzka >>> Děkuji za přání! Borisek- tedy v reálu Vláďa Rousek - je rozhodně i v civilu živé dítě, stejně jako Pepina- Nikola Říhová, ale především jsou to dobří malí herci, protože v popisu práce mají hrát VELMI rozverná kvítka, takže jestli vám tak v televizi připadají, zvládají svůj úkol na jedničku :-)

Staňa >>>Jak jste se dostala do Ulice? Byla jste na nějakém konkurzu?

Zuzka >>> Ano. Než jsem začala v seriálu hrát, prošla jsem klasickým castingem, stejně jako většina mých kolegů z Ulice.

Milan >>>Koho ze svých seriálových kolegů máte nejraději? Mě je například velice sympatický pan Hryc a paní Vlasáková.

Zuzka >>> Zrovna s Lenkou Vlasákovou, kterou zmiňujete, už točím v druhém seriálu a musím říct, že jsem moc a moc ráda, že jsme se v Ulici zase sešly. Je to báječná holka, kterou mám ráda a obdivuju jí mimojiné za to, jak skvěle zvládá péči o početnou rodinu a k tomu tuhle časově náročnou práci.

Pepuš >>>Je Matýsek Jordán ve skutečnosti tak krásnej jako v seriálu?

Zuzka >>> Jestli se Vám líbí jako Matěj v seriálu, líbil by se Vám nepochybně i jako Jakub v civilu!

nely >>>Dobrý den. Pokud by jste si mohla vybrat zahrát si úplně jinou roli než Libušku Nekonečnou, o jakou roli by jste měla zájem?

Zuzka >>> Pokud máte na mysli jinou roli z Ulice, co takhle Ema Toužimská ? Donedávna toho moc nenamluvila... to by byla velká výhoda, ve srovnání s hromadou textů, které se musím učit jako Libuška :-))
Ale mám-li volit vážně, neměnila bych. Když se vrátím na začátek, psala jsem, že mě baví nejednoznačné figury, to Libuška, myslím, rozhodně je. Mám se s ní dobře.

Děkuji moc všem za váš zájem a za otázky, těšilo mě se s vámi,(alespoň takhle virtuáně), setkat. Přeju hezké dny a ať vás Ulice baví. Zuzana Vejvodová


Děkuji mnohokrát za rozhovor

Zpět