Hana Maciuchová: Na Ulici opravdu nezapomínám

12.07.2010 21:19

Kuba>

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///600x338/Jul2010//647293.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Hana Maciuchová teď zkouší v divadle monodrama Žena Vlčí mák. Na Ulici myslí stále.

Hana Maciuchová Ulici opustila, ale myslí na ni stále. Jedno je naštěstí jisté: vrátí se. Ovšem kdy, to zatím nedokáže dychtivým a zvědavým divákům s určitostí říci.

"Když byl se mnou on-line rozhovor, to bylo v době, kdy Miriam Hejlová, kterou jsem hrála, ze seriálu odešla, zjistila jsem neuvěřitelnou věc. Chatovalo bezmála pět tisíc lidí! Byla jsem nadšená, víc radosti mi diváci udělat nemohli," říká herečka.

"Co se týká sledování Ulice, zkoušela jsem v divadle, času bylo málo. Ale přece jen jsem se podívala na reprízu a uviděla Kubu Štáfka jako malého, dnes už je z něj velký playboy. Říkala jsem si, jakou dává Ulice možnost vyrůst," usmívá se Hana Maciuchová.

 "Jakou že to inscenaci zkouším? Je to monodrama a zmítám se na jevišti úplně sama. Tuto hru - Žena Vlčí mák - napsala Noelle Chatelletová a budu ji hrát ve Studiu Saint Germaine v klubu RockCafé na Národní třídě v Praze. A potom na zájezdech."

doma.cz

Zpět