Jak jste na tom se znalostí seriálu? Zkuste si test

25.07.2008 19:51

Kuba

Dnes jsem jen tak z nudy prohlížel internet a narazil jsem na zajímavý test, který se týká seriálu Ulice. Možná, že jste tento test také už objevili, na internet byl vložen 3. července 2008, takže je možné, že už jste ho také objevili, ale kdo ne, tak se z tohoto článku dozví, kde test najít a samozřejmě některé podrobnosti k celému testu. Tak pořádně čtěte.

Test je velice jednoduchý, má deset otázek a každá otázka má čtyři možnosti, takže kdo si není jistý, může si jen tak typnout a na konci testu zjistí správné a chybné odpovědi, na konci testu je také vyhodnocení, takže zjistíte jak jste na tom se znalostí seriálu Ulice. Abych se jen pochlubil tak já jsem na tom velice dobře, líp řečeno jsem nadprůměrný, všechny otázky jsem měl dobře.

Některé otázky jsou také pro pobavení, mě například velice pobavila sedmá otázka, která zní: Kdo dělá sekretářku v Království Hraček? I u této otázky jsou čtyři možnosti, ale mě pobavila čtvrtá tedy poslední možnost, která zní Františeka Lucernová, tohle jméno mě velice pobavilo, možná by se do seriálu hodila, co vy na to?

Ale pozor test také obsahuje chyb, autor testu si asi chyb neuvědomil, možná to ještě spraví, protože spousta lidí ho na to upozornila, tak například chyba je ve jméně paní Nyklové, autor napsal místo Nyklová Niklová, ale to je jen malá chyba, další malá chybičky, tedy spíš překlep je u šesté otázky, kde je místo učitelka slovo čitelka, jak říkám, je to asi překlep. Ale největší chyba je u deváté otázky, na tuto otázky vás už předem chci upozornit, v této otázce totiž není správné odpověď. Tedy jedna je, ale i tak je špatná. Otázka zní: Jak se jmenuje ředitelka školy, která nemá v oblibě Miriam Hejlovou? Možnosti jsou Jana Hadová, Hana Hádková, Jana Hádková a Lenka Drápalová. Jen pro upozornění, Lenka Drápalová teprve bude ředitelkou školy, takže Lenka není správné odpověď. Správná odpověď by měla být Věra Hádková alias Věrka Řepka, jenže to tam není. Já jsem typl Jana Hádková a vyšlo mi to, autor testu asi spletl Jana Krausová a Věra Hádková a dal dvě jména dohromady, takže na tutu otázku si dejte pozor.

A teď kde test najdete. Na začátku článku jsem slíbil, že se to dozvíte a slovo držím, tady máte odkaz, stačí kliknout zde. Tak prosím, držím palce aby jste byli úspěšní.

Zpět