Jakub Štáfek: V Ulici jsou jen hezký holky...

03.05.2009 16:03

Kuba

Pravidelní televizní diváci znají Jakuba Štáfka hlavně jako Matěje Jordána ze seriálu Ulice. Jakub se ovšem nevěnuje jen herectví, ale také studuje fotografickou a filmovou školu v pražských Vokovicích – rád točí vlastní filmy.

Pravidelní televizní diváci znají Jakuba Štáfka hlavně jako Matěje Jordána ze seriálu Ulice. Jakub se ovšem nevěnuje jen herectví, ale také studuje fotografickou a filmovou školu v pražských Vokovicích – rád točí vlastní filmy.

 

Mladý herec Jakub Štáfek (18) alias Matěj Jordán z nekonečného seriálu Ulice s námi mluvil o všech svých láskách.

Jakube, přečetl jsem si o tobě, že kromě hraní také natáčíš vlastní filmy a napsal jsi dokonce scénář k hororu. Můžeš nám k tomu povědět něco bližšího?
Těmhle věcem se věnuju díky tomu, že studuju fotografickou a filmovou školu. Teď budu maturovat, právě stříhám ročníkovou práci na téma Povídky z knihy Černá sanitka. Horor jsem i natočil, ale nedá se říct, že je to horor.

Jak ses dostal k účinkování v seriálu Ulice?
Šel jsem poprvé na konkurz, nevyšlo to, ale napodruhé ano. Dá se říct, že mě vyhodili dveřma a já přilít oknem.

Řekl bys, že ti působení v Ulici přineslo popularitu? Jak se s ní vyrovnáváš?
Tak to určitě. Díky tomu, že na to kouká každý den v průměru jeden a půl milionu lidí, tak je jasné, že mě lidé poznávají. Rozhodně to už ale snáším lépe než dřív. Vyrovnal jsem se s tím a někdy je to příjemné.

Jaká je v seriálu parta? Jsou mezi vámi konflikty, nebo
je vždycky všechno úplně v pohodě?

Myslím, že to vyšlo tak nádherně, že ani nějaké konflikty být nemůžou. Sešli se příjemný lidi a snažím se s každým vycházet.

Neptal jsem se na to jen tak. Proslýchá se totiž, že ses prý jednou při natáčení popral se svým hereckým kolegou. Je to pravda?
To pravda není – bylo to v ději a takhle už jsem se popral víckrát.

Jaká z tvých hereckých kolegyň v Ulici je pro tebe nejpřitažlivější?
Všechno to jsou krásný holky, jak ty mladší, tak ty starší!

Jsi zadaný? Jestli ano, jak se tvé přítelkyni líbí, že chodí s „tím z Ulice“?
Mám tu nejhodnější ženskou na světě. Neřeší to, jsme vzájemně tolerantní a navíc je, dá se říct, také z branže, takže si nemáme co vyčítat.

Jaká je nejkurióznější příhoda z natáčení, jakou jsi kdy zažil?
Není nejkurióznější, ale na žádnou si v tuto chvíli nevzpomenu než na tuhle. Tenkrát, ještě v prvních cyklech za režiséra Juraje Deáka, byla napjatá atmosféra, nestíhalo se a rekvizitář Pavel Svatoň nevěděl, že se jede ostrá, a začal klepat koberce – jelikož jsme s Pájou dobrý kamarádi, tak mě to hodně pobavilo.

(john, Spy)

super.cz

Zpět