Lucie Juřičková se skrývá za sexy hlasem seriálové Carrie!

06.11.2008 16:27

Kuba

Lucie Juřičková se skrývá za sexy hlasem seriálové Carrie!

„Je vtipné, že si lidé spojují můj hlas s tvářemi hereček jako Sarah Jessica Parker nebo Diane Keaton, a vůbec netuší, jak ve skutečnosti vypadám já. Alespoň mám soukromí,“ libuje si herečka.

Jméno herečky Lucie Juřičkové (43) na diváka skáče z titulků celé řady hollywoodských trháků. Jejím hlasem, který je považován za jeden z nejerotičtějších z českého dabingu, totiž promlouvá celá řada filmových hrdinek. V současné době je to především Sarah Jessica Parker coby novinářka Carrie Bradshaw v populárním seriálu Sex ve městě, nebo inspektorka Brenda Leigh Johnson v kriminálním seriálu Closer v podání herečky Kyry Sedgwick.

„Musím přiznat, že dabování Sarah Jessicy Parker mě v prvních třech řadách seriálu doslova pohltilo, protože se jednalo o zcela nový, neotřelý typ seriálu, který byl co se týče tabuizovaného sexu velice otevřený, svobodomyslný a vtipný. Hlavní hrdinka působila jako zjevení a já byla nadšená, že můžu být alespoň ve studiu při tom," svěřila se herečka s tím, že však s geometricky narůstajícími řadami uměle natahovaného seriálu byla čím dál zklamanější.

„Už to postrádalo tu pravou šťávu a švih, co to mělo na začátku. Začala jsem postavu Carrie doslova nenávidět, protože herečka přehrávala a působila nevěrohodně až trapně. Nechť diváci sami posoudí její výkony i vyznění celého seriálu, až Česká televize bude v budoucnu dávat závěrečnou sérii. Fakt jsem nechápala, co se to s Parker dělo, ale dabovala se mi sakra špatně. Byla jsem vážně ráda, že už jejími ústy, coby novinářka Carrie, nepromluvím ani slovo," přiznala Juřičková, která si zato oblíbila komisařku Brendu ze seriálu Closer, která stejně jako Sex ve městě nyní běží na televizních obrazovkách.

„Kyra Sedgwick je velmi kvalitní herečka, navíc Closer je velice sofistikovaně napsaný, takže naše pomyslné setkání v dabingovém studiu bylo velmi příjemné. Líbí se mi, že navzdory prostředí, v kterém se seriál odehrává, není úplně brutální. Brenda řeší kriminální případy s úsměvem a často se stylizuje do různých poloh, takže trochu připomíná inspektora Columba," myslí si herečka, která nepatří ke komerčním hercům, takže jí můžete vidět především na její domovské scéně na Vinohradech, kde hraje spolu se svým manželem Martinem Zahálkou.

„Televizní diváci, kteří nechodí do divadla, mě prakticky neznají. Nikdy jsem netoužila po slávě ani obdivu, takže mi to tak docela vyhovuje. Nepotřebuju, abych byla každý týden na titulní stránce a někdo rozebíral moje soukromí. Teď jsem se tedy trochu odtajnila, když jsem přijala roli zástupkyně základní školy Boženy Puklické v denním seriálu Ulice (2005 - foto nahoře), ale zase je to role, která se neodmítá. Však se podívejte, jaké herecké kapacity Ulicí prošly," zamýšlí se Juřičková, která má prý s postavou paní profesorky společný perfekcionismus, nezdolnou energii a podrážděnost.

Letošní rok byl pro Lucii přelomový, protože si po dlouhých osmnácti letech společného soužití řekla v kostele sv. Václava na Smíchově své ano se svým životním partnerem, hercem Martinem Zahálkou, s nímž má dva syny Martina a Honzíka. „Chtěli jsme jen komorní svatbu se svědky, když už jsme spolu tak dlouho, ale nemohli jsme to udělat našim rodičům, kteří na náš velký den čekali takových dlouhých let. Takže to nakonec byla svatba se vším všudy a všichni si jí myslím užili," říká herečka, která chtěla stvrdit jejich svazek na psí knížku hlavně kvůli dětem.

„Kluci jsou naše zlatíčka. Starší Martin jednu dobu koketoval s herectvím, takže jsem ho přitáhla k nám do divadla na hostování, ale skončilo to fiaskem ve chvíli, kdy bušil pěstičkami do režiséra a křičel, že před diváky nepůjde, protože se stydí. Mladší Honzík zatím takové choutky nemá, ale vypadá to, že z něj bude pěkný sígr. Je to provokatér, balancuje na ostří nože. Ten se nám určitě neztratí," směje Juřičková, která pochází z herecké rodiny, takže by se dalo očekávat, že se synové vydají v jejích šlépějích.

Herečku Lucii Juřičkovou můžete vidět ve filmu Jak básníci přicházejí o iluze v sobotu 8. listopadu od 15:40 na Nově.

Foto: Korzo, Nova, ČT1, zahalka.cz

Autor: Alice Rottová

prepni.cz

 

Zpět