„Matěj bude mít novou holku,“ prozradil Jakub Štáfek

14.07.2009 18:31

Kuba

Seriál Ulice: pohodář Jakub Štáfek jako neméně velký pohodář Matěj Jordán

Jaký přehled má Jakub Štáfek o holkách Matěje Jordána nebo ženách Oldy Farského? Který z nich je úspěšnější svůdník? A proč Jakub studoval biologii mořských tvorů právě s Anetou Krejčíkovou, seriálovou Gábinou Pumrovou? Nejen to se dočtete v našem rozhovoru s Jakubem Štáfkem.

Kubo, víš, kolik holek balil v Ulici Matěj?
Jasně! Adrianu, Lan, Gábinu a Libušku. Thea byla jen jeho kámoška, ta se nepočítá. Takže čtyři. Ale s Libuškou taky vlastně nic moc neproběhlo…

 

Počkej, vždyť Matěj s Libuškou strávil noc, došlo i na líbání…
No jo, ale to bylo takový o ničem. To se nepočítá.

 

A není Matěj v balení holek už úspěšnější než Olda?
To nevím. Kolik jich Olda měl? Jdeme počítat! Tak to je manželka, pak to byly Sylva, Tamara…

 

Tu přece nebalil. Ta se nepočítá. Tamara ho jen postavila před hotovou věc, že s ním má syna.
To je snad jedno, ne? Je to další Oldova baba. Pak tam měl Libušku… A dál už nevím.

 

Zatím to vypadá na vzácně vyrovnané skóre. Tušíš už, jak si Matěj povede po prázdninách? Můžeme se u něj těšit na někoho nového?
To určitě!

 

Prozradíš něco víc?
Nemůžu. Řeknu jen, že tu dotyčnou už všichni znají. A že se dáme dohromady hned na začátku příští sezony.

Seriál Ulice: Jakub Štáfek jako Matěj Jordán s Kristýnou Maléřovou coby Theou Nekonečnou a Zuzanou Vejvodovou jako Libuškou Nekonečnou
(Foto: TV Nova)

Jaké natáčení tě na Ulici nejvíc bavilo?
To nejde říct. Těch byla spousta.

 

Tak co třeba líbací scény?
No comment.

 

A natáčení v bazéně?
To byla bžunda! To byla fakt sranda, tehdy jsme se hodně vyblbli. Takových natáčení by mohlo být víc. Mám rád exteriéry i nová prostředí, ale to asi všichni. Myslím si, že tyhle změny vždycky dodají samotnýmu příběhu.

 

Vzpomeneš si ještě, jak jste zachraňovali pana Bařinku před utopením? Nebylo to náhodou při natáčení opačně?
To bylo výborný! Ale jednu chvíli jsem se o něj i docela bál. Když jsme ho měli vytáhnout ven z bazénu, tak se na něj ve vodě vrhla parta asi šesti teenagerů. Nejdřív ho držela na rukách a pak vyhodila na břeh. Prostě na to, kolik panu Navrátilovi je, fakt obdivuhodný, jak to s náma všechno ustál a bral v pohodě.

Seriál Ulice: Jakub Štáfek: V jednu chvíli jsem se o pana Navrátila i bál...
(Foto: TV Nova)

Na fotkách to vypadá, že jsi tam mimo záběr topil i Anetu Krejčíkovou.
Jo, jo, s Anetou jsme si pod vodou zablbli. Naučil jsem se hodně o biologii mořských tvorů.

 

V bazénu?
Ona to je taková medúza… :-)

Seriál Ulice: Jakub Štáfek zkoumá žuvot medúzy Anety Krejčíkové
(Foto: TV Nova)

Zaskočilo tě něco během natáčení v bazénu?
Zaskočilo? Spíš na mě párkrát něco skočilo.

 

Medúza?
(smích) Jo, Pumrová, když házela kufr do vody. Ale jinak mě tam nic nezaskočilo.

 

A celkově na natáčení Ulice? Vykolejilo tě někdy něco na place?
To ne. Ale jednou jsem točil s chřipkou. Byl jsem nadopovanej práškama, úplně obblej, a to teda bylo nic moc. Tehdy jsem obdivoval lidi, co marodí častějc než já, jak to zvládaj. A taky mě zaskočilo, že mě teď Vlaďka takhle ostříhala. Ty krááááso! Já to nechtěl tak moc nakrátko!

 

Pokračování zítra

Připomeňte si spolu s Kubou díl odehrávající se v bazénu. Na video se můžete podívat ZDE.

ulice.nova.cz

Zpět