Michaela Maurerová: „S dětmi hrát nebudu!“

19.11.2008 16:26

Kuba

Michaela Maurerová: „S dětmi hrát nebudu!“

Jako Digi z Ulice odjela s manželem do Anglie, aby se na tamní klinice pokusili konečně zplodit potomky. Jako Miša Maurerová (29) se už v únoru stane maminkou dvojčat, kterým říká Pepíci. 

S manželem Ondrou Brzobohatým v Ulici
Když jste odcházela z Ulice do Anglie, to už jste byla těhotná?

Nebyla. Anabáze byla taková, že se mi nedařilo otěhotnět přirozenou cestou, ačkoliv jsme oba byli naprosto zdraví. A protože naše marné pokusy už trvaly hrozně dlouho a nebylo nač čekat, rozhodli jsme se požádat o pomoc doktory a využít metody umělého oplodnění. Věděla jsem, že když budu podstupovat celou anabázi terapie včetně hormonální podpory, že k tomu potřebuju hlavně klid a nestresovat se. Tak jsem přišla za panem producentem, který od začátku natáčení Ulice věděl, že chci dítě, a řekla jsem mu, že bych na nějakou delší dobu Ulici opustila.

 

Jaká byla reakce?

Protože jsou tam všichni vstřícní, domluvili jsme se, že Digi svou cestu seriálem na neurčitou dobu ukončí. Navíc se leccos ulehčilo tím, že Ondra Brzobohatý, který hrál mého životního partnera, také uvažoval o přerušení natáčení a chtěl se nějakou dobu věnovat muzice. Takže jsme si navzájem, co se práce týče, neublížili. Prostě jsme odjeli do Anglie, taky za početím.

 

Z této trojice z kadeřnictví už v Ulici nikdo nehraje.
Seriálová Digi naznačila, že může být pryč rok, ale i déle. Že se vrátí, až bude úkol - zplození dětí - splněn. Zavolá vám storyliner, aby se zeptal, jak to s vámi vypadá?

Jasně že čas od času zavolají. Sami občas potřebují i inspiraci „ze života", po třech letech jsou příběhy přece už dost vyčerpané. Ptali se, jestli tam mohou dát, že jsme jako doopravdy otěhotněli, že jako čekám s Markem dvojčata. Řekla jsem samozřejmě ano.

 

Plánujete, že byste se s dvojčaty mohla objevit před kamerou?

Předem jsem avizovala, že nechci hrát s dětmi. Myslím si, že pro ně je to svým způsobem trápení, protože je to zdlouhavý. A hlavně si chci opravdu mateřství zažít, zvlášť to období, kdy dětem mohou rodiče dát maximum a ony jsou jako houba, která je schopná absorbovat všechno, co mu ti dospělí říkají. O to bych se nerada připravila a není kam spěchat.

 

Na své bříško je neskutečně pyšná.
Myslíte? Spousta hereček po dlouhé mateřské začínala od nuly.

Je fakt, že sejde z očí, sejde z mysli. Samozřejmě jsem připravena na to, že za rok už nikdo nebude vědět, kdo to byla Digi z děcáku, nebo kdo jsem já, ale mám přece jenom nějakou platformu, na níž za tři, čtyři roky, budu moct stavět. A když se to nepovede, budu dělat něco jiného. Pro mě je fakt nejdůležitější role v životě role matky, tu jsem si chtěla splnit, a to, jak se bude dál rozvíjet má eventuální práce, zda budu či nebudu dál hrát, to už nechávám osudu.

 

Divadlo už taky nehrajete?

Ne, ale hlavně proto, že mám problém se vejít do kostýmu. V tom normálním hrát nemůžu, přešívat ho by bylo moc drahý, tak jsem to přenechala alternantce. Tím, že čekám dvojčata, mám rizikové těhotenství. A navíc nejsem ten šťastný typ, co je schopný pracovat do poslední chvíle a ani nechci.

 

Jak to bude vypadat na Velikonoční pondělí, kdy obvykle moderujete pořad Pomozte dětem?

To už budu matka.

 

Měl jsem na mysli, jestli budete přitom?

Ten příští rok to asi nedopadne. Budu patrně ještě v šestinedělí a myslím si, že asi budu mít trochu jiné starosti, než se stresovat přímým přenosem, kojením a pravidelným odbíháním do šatny za chůvou. Mám takový pocit, že spíš bych v tom stresu přišla o mlíko. Myslím si, že bych si tohle období, kdy je žena oficiálně hájená, měla užít v klidu a nikam bych neměla spěchat. A snad mi to všichni odpustí, že jim budu jenom držet palce a budu Pomozte dětem podporovat spoustou déemesek.

 

S osličkou Boženkou
Dočetl jsem se, že jste se rozhodla stát rančerkou.

Bydlíme ve větším domě se zahradou, máme dva psy a už brzy k nim přibude oslička Boženka. Vždycky jsem chtěla koně, ale to je přece jenom náročnější. Osel je hrozně chytrý zvíře a dá se na něm i jezdit. A ještě k tomu přibude kozlík, kterému se odmalička říká Vepřík. Budeme mít kozlíka Vepříka.

 

Když vás tak poslouchám, nepropadla jste náhodou bezplínkovému odchovu, který propaguje váš kolega z konkurenčního seriálu Lukáš Hejlík?

Je to jistě zajímavý, ale já si to pořádně nedokážu představit. To bych musela mít podlahu z PVC, abych neustále stírala. A navíc - to by za sebou pořád trousili bobky? Myslím si, že s dvojčaty to všechno bude takovej hukot, že nebude čas na zavádění žádného alternativního řešení.

 

Najdete pod vánočním stromečkem víc dárečků pro sebe nebo pro Pepíky?

Obávám se, že všechny dárky pro mě budou současně i pro děti. Na druhou stranu to, že na ultrazvuku vidím, jak jim krásně bije srdíčko a doktoři mi navíc říkají, že se vyvíjejí dobře, je pro mě důležitější, než kdybych pod vánočním stromečkem objevila kdovíjakej dárek.

 

Foto: Archiv Michaely Maurerové, Jiří Kníže, TV Nova

Autor: Jiří Kníže

prepni.cz

Zpět