Míša Maurerová: „Bylo mi děsně zle!“

15.10.2008 16:32

Kuba

Míša Maurerová: „Bylo mi děsně zle!“

Herečka Michaela Maurerová (29) porodí už v únoru dvojčátka! Jak se na to budoucí mamča připravuje a jak se cítí?

Míšo, jste v pátém měsíci. To už ultrazvuk umí odhalit pohlaví dítěte, jak to vypadá u vás?

„Zatím si tuhle informaci asi ponechám jako tajemství. Takže se o tom dozví jen partner, rodina a kamarádi. Nejsem kdovíjak pověrčivá, ale něco bych si přece jen chtěla nechat pro sebe. Člověk tomu stejně uvěří, až když při narození vidí, co má miminko mezi nožičkama.“

 

 

 

 

Čekáte únorová dvojčátka. Budou ve znamení vodnáře?

„Pokud se to podaří ve správné části února, tak budou Vodnáři. Moje nejlepší kamarádka je Vodnářka – energická, usměvavá, obětavá, hodná, prostě fajn holka. S tímhle znamením jsem docela spokojená. V podstatě je mi ale jedno, v jakém znamení se mé děti narodí, hlavně, aby byly zdravé. Přeji si takové ty banality, co se říkají kolem narození dětí, ty, které člověku dojdou, až když je prožívá.“

 

Kvůli plánovanému mateřství jste opustila seriál Ulice. Pracovně teď zřejmě nic nechystáte, že?

„Skončila jsem i s divadlem, už se nevejdu do kostýmu. Věnuji se nyní více charitě, protože na to mám čas. Pracuji pro nadaci Korálky dětem, prostě pomáhám. Myslím si, že tyhle aktivity patří k období klidu, které prožívám. Nárazově dostanu nějakou nabídku k moderování. Devátého října jsem uváděla Noc v opeře, kde zpívala třeba Helena Vondráčková nebo Leona Machálková. Také jsme zrovna dotočili úžasné cédéčko poezie Pavla Cmírala. Podíleli se na něm se mnou Vojtěch Dyk, Martha Issová a Jakub Prachař. Nezahálím, práce mám dost.“

 

Změnilo vás těhotenství? Vy jste hodně temperamentní a taky hyperaktivní. Ovlivnilo vás těhotenství i v tomhle směru?

„V prvé řadě jsem se MUSELA zklidnit. První měsíce těhotenství jsem špatně snášela, bylo mi hodně zle, často jsem zvracela. Byla jsem připoutána k lůžku a k záchodu, což zklidnění přímo vyžadovalo. Teď už zase nabírám síly a potěší mne, když můžu někam vyrazit.“

 

 

 

Máte strach z porodu a následného mateřství?

„Myslím si, že každá maminka má z toho skoku do neznáma strach. Ale proč bych se měla celých devět měsíců stresovat tím, co špatného se může stát. Snažím se na sebe dávat pozor, nejíst zdravotně závadné potraviny. Hýčkám se a pokud budu psychicky v pohodě, tak všechno dopadne dobře. Nějak extra se nehlídám. V domácnosti žiji se dvěma psy, takže zastávám názor, že troška špíny preventivně neuškodí. Nic se nemá přehánět, přece nebudu Savem drhnout celou domácnost.“

 

A co na to Milan, že bude tátou?

„Má hroznou radost a musím přiznat, že mě hodně opečovává a hýčká. Já si užívám takovou péči, jakou by mi leckterá žena záviděla. (Usmívá se.) Doufám, že mu to vydrží, pouto mezi námi je docela silné. Navíc mi připadá, že ho mám čím dál radši, když ho teď mohu sledovat, jak funguje v krizových situacích.“

 

Vaši rodiče se asi také těší, že?

„No, jémine. Pro mé rodiče to budou úplně první vnoučata. Sice mám sourozence, ale mladší, takže budu mezi jejich dětmi první „maminka“. Milanova maminka už je na vnoučky docela zvyklá, s těmi našimi se stane pětinásobnou babičkou. Je tedy docela zkušená a hrozně se na miminka těší. Už začala shromažďovat vlnu, aby na děti něco upletla a uháčkovala, na ruční práce je nesmírně šikovná.“

 

 

 

Viděla jsem vás na křtu nového parfému Lancome, co vás spojuje s touto značkou?

„Má první vůně, kterou jsem si oblíbila, byla právě od Lancome. V těhotenství jsem poněkud „čichoplachá“, takže mi máloco voní. Přišla jsem si tedy očuchat ten nový parfém. Jinak jsem ale byla pozvaná jen tak. Takže já si teď svým citlivým nosem čichnu a řeknu jim, jestli mi to voní, nebo ne.“


Foto: Pavel Gwužď          

Autor: Petra Nosková

pikant.cz

Zpět