Odstartovalo první finále soutěže Nej postava 3

07.11.2009 17:54

Kuba>

Minulý týden odstartovala soutěž Nej postava 3. Byly to nominace, takže taková první část celé soutěže, v první části ještě o moc nejde, ale u druhé části, která odstartovala dnes už jde do tuhého. Máme za sebou start prvního finálového kola soutěže Nej postava 3, ve kterém bujují finalisté TOP 10. A to, že celá soutěž je velmi populární o tom není žádných pochyb, už to, že letos máme již třetí ročník této soutěže o něčem napovídá.

První ročník v podstatě startoval s tímto webem, bylo to v září 2007. Tehdy byla celá soutěž rozdělena na dvě části, ženskou a mužskou část, v soutěži zabodovali sourozenci Jordánovi, v jedné kategorii zvítězela Tereza a v druhé Matěj. Na konci prvního ročníku bylo ještě jedno kolo, ve kterém hlasující rozhodli, že absolutní vítězkou je Tereza Jordánová. Druhý ročník startoval přesně o rok později, tedy v září 2008, byla nová pravidla a soutěž se chytla znovu, dokonce jště s větším úspěchem.

V druhém ročníku nemohli soutěžit sourozenci Jordánovi, aby to bylo spravedlivé a aby měl šanci na výhru i někdo jiný. Nakonec vyhrál Štěpán Stránský, ten se již v Ulici neobjevuje. I když druhý ročník soutěže byl velmi úspěšný, tak jsem uvažoval, jestli vůbec třetí ročník spustit. Přeci jen stejná soutěž tři roky po sobě... Nakonec jsem se rozhodl, že soutěž spustím, i když smenším odkladem o dva měsíce. Rozhodně jsem neudělal špatně, spíše naopak.

Soutěž se totiž opět chytla velmi dobře. V nominacích přišel neuvěřitelný počet hlasů, dokonce ještě více hlasů, než přišlo v soutěž Miss a Missák II. na jaře tohoto roku. Z toho mám tedy opravdu velkou radost a těší mě váš zájem o celou soutěž. I v diskuzi velmi probíráte celou soutěž. A aby třetí ročník byl zajímavější než předchozí ročníky, tak jsem opět něco změnil a použil jsem novinku, která byla letos u již zmiňované soutěže Miss a Missák II., tam totiž konečné slovo o tom, kdo vypadne v každém kole měla porota složená z našich fanclubáků, tato novinka měla úspěch, proto jsem ji použil i u třetího ročníku Nej postavy.

Poprvé porotu využijeme příští týden, kdy z TOP 10 budeme muset udělat TOP 9, jeden finalista totiž vypadne. Zatím to stále záleží na vás, dva finalisti (nezáleží na pohlaví), kteří zíkají nejméně hlasů půjdou před porotu, která vybere jednoho(jednu), kdo vypadne, přičemž protota nebude vědět, kdo měl v hlasování méně hlasů. Věřím, že se vám celá soutěž bude líbit a budete hlasovat a podporovat tak svého oblíbence a v lednu najdeme nejlepší postavu Ulice.

Zpět