Roman Vojtek: Po prázdninách to bude drsný

29.07.2009 15:50

Kuba

Seriál Ulice: Roman Vojtek jako Hynek Urban

Představitel Hynka Urbana v rozhovoru naznačuje, že v nových dílech nečeká jeho postavu žádná selanka. Proč? A jak to vypadá na place při natáčení milostných scén? Na jaké natáčení se Roman Vojtek těšil? To a ještě mnohem víc se dozvíte v další části našeho letního rozhovoru.

Romane, vzpomeneš si na natáčení, kdy ses do ateliérů vůbec netěšil? Kdy sis říkal, že bys ho nejraději vypustil?
Zrovna nedávno. Točili jsme už poprázdninové díly s Anetou Krejčíkovou, která hraje Gábinu. Co v nových dílech bude, to neprozradím. Jen řeknu, že Hynek bude na Gábinu dost drsný. Byly to scény, se kterýma se mi moc nechce mezi lidi.

 

Takže máš obavy z reakcí diváků, až nové díly uvidí?
To určitě jo. :-) Asi se strhne mela, vzhledem k tomu, jak lidi už teď reagují na chatech nebo na stránkách Ulice.

 

Bylo nějaké natáčení, na které jsi se naopak těšil?
Protože jsem normální chlap, vždycky jsem se celkem těšíval na natáčení ve škole. Když jsem tam měl coby učitel tělocviku pod palcem dvacet dívek, které jsem většinou hodně péroval.

Seriál Ulice: jako učitel tělocviku Roman holky při natáčení pěkně péruje
(Foto: TV Nova)

Co to s tebou jako s normálním chlapem dělalo, když před tebou holky nastoupily ve svých cvičebních sexy oblečkách?
Naštěstí vůbec nic! :-) Nevím, jestli se dá někdy dojít při natáčení choulostivějších scén za nějakou hranici. Tím mám na mysli, že většinou jsou na herce kladeny takový nároky, že myslí jen na svou práci. Režisér sice řekne: „Líbejte se a ty ji zalehni,“ ale musíte si hlídat světlo a všechny kamery, do toho vás zvukař upozorňuje: „Bacha na mikrofon, je tam u toho polštáře mikroport,“ osvětlovači napomínají: „Nelezte si do světla,“ kameraman má nějakou připomínku, režisér má nějakou připomínku, k tomu si musíte dávat bacha, abyste si moc nerozmazali make-up atd., atd. Věcí, na který se musí myslet, je spousta. Nehledě na to, že na vás kouká fakt asi patnáct, dvacet lidí.

 

Takže v Ulici jiskření mezi herci asi moc nehrozí...
To nevím. Netuším, jak je to u ostatních herců. Holky jsou krásný a sympatický. Vždycky se na ně těším, ale... Brad Pitt asi nebyl spokojený doma, tak se prostě zakoukal někde jinde. :-)

Seriál Ulice: Roman Vojtek a Aneta Krejčíková během natáčení milostných scén
(Foto: TV Nova)

Udělaly na tebe holky během natáčení nějakou boudu?
Někdy trošku provokujou... :-)

 

Jak?
Když se třeba zkouší a dostanou od režiséra pokyn, že mě mají svádět nebo na mě po očku mrkat, tak to schválně přehánějí a dělají si z toho srandičky, aby mě vyvedly z míry. :-)

 

Jaké bylo vlastně natáčení přeskoků přes kozu? Bylo to náročné nebo mají holky dobrou fyzičku?
Fyzičku? Holky měly dělat, že jim to moc nejde, takže já vlastně ani nevím, jestli by to zvládly ve skutečnosti líp. To, jak to nakonec natočily, samozřejmě na mě jako na tělocvikáře dojem udělat nemůže. A ani jako na Vojtka, protože já jsem dělal vrcholově sportovní gymnastiku, a tak na to mám vyšší nároky.

Seriál Ulice: Roman Vojtek prozradil, že holky provokují nejen v seriálu Hynka, ale i jeho během natáčení
(Foto: TV Nova)

Pokračování zítra

První část rozhovoru si můžete přečíst zde.

Chat s Romanem Vojtkem coby Hynkem Urbanem si můžete přečíst zde.

Na reportáž z natáčení ve škole se můžete podívat zde.

 

video k článku

Připomeňte si epizodu, kdy Hynek péruje holky, zde.

A vzpomenete si ještě, jak Kristýna chtěla od Hynka první pomoc? Podívejte se na celou epizody zde.

+ fotky

ulice.nova.cz

Zpět