Skončila soutěž prázdninové pexeso

28.08.2009 19:06

Kuba

Velká letní soutěž Prázdninové pexeso, kterou pořádal hlavní web ulice.wbs.cz (později ulice--serial.webnode.cz), letní web leto-ulice.wbs.cz a také fanclub Ulice fanclub-ulice.wbs.cz právě dnes skončila. Tato soutěž vás hodně bavila a za to jsem moc rád, protože toto byl náš hlavní cíl, zabavit vás během léta, aby jste se nenudili a podle ohlasů se tento cíl vydařil, celá soutěž dokonce měla pět kol (původně jich bylo naplánováno pouze čtyři). A vy jste hledali, hledali a hledali jako diví.

Když bych to shrnul, tak tato soutěž přilákala spoustu lidí a stala se nejvydařenější soutěží na našem webu. Zabavila desítky lidí a to nejen fanclubáků, vy jste soutěž přímo hltali a vždy v den, kdy soutěž odstartovala vás již několik poslalo hledané kódy a samozřejmě pospojované a to ve většině případů správně pospojované, těch chyb jste zase tak moc nedělali. Nejlehčí kolo bylo čtvrté kolo, tam měli chybu jen tři lidi, naopak nejvíce vám dělalo problém třetí kolo, tam byl také docela velký chytáček v tom, že jeden kód zůstal sám.

Celá soutěž trvalo dva měsíce, odstartovala 1. července a končí až dnes, tedy v pátek 28. sprna 2009. Možná ani nevíte, jak se tato soutěž na web vůbec dostala, tedy spíše kdo ji vymyslel. Nebyl jsem to totiž já, ale jeden z vás, respektive jedna z vás. Tedy podíl na tom máme oba, protože já jsem vymyslel velikonoční soutěž Hledej vajíčka a tato soutěž je tomu trochu podobná a tak jedna naše fanclubačka vymyslela malou inovaci této soutěže, dala dohromady desítky postav a k nim přiřadila, co by k němu mohlo pasovat a já jsem dal celou soutěž dohromady a ještě jsem něco poupravil nebo přidal. A kdo tedy je ta fanclubačka, není to nikdo jiný, než naše myška.

Takže ji takhle veřejně moc děkuji, za krásnou soutěž, která pobavila desítky lidí na našem webu. Určitě zase někdy vymyslím nějakou novou soutěž, u které by jste se nějakým způsobem zabavili. No a protože končí prázdninové pexeso, tak tím končí také náš letní web, tedy zábava na webu i v létě. Ulice se nám již blíží a zábavné léto pomalu, ale jistě končí, postupně se některé novinky přemístí sem na hlavní web, na letní web vám přidám ještě asi nějaké letní puzzle a dál už letní web aktualizován nebude. Věřím, že jsem vám léto aspoň trochu spříjemnil a to čekaní na Ulici jste si aspoň trochu užili. "Je léto - bavte se s námi" to bylo heslo, které nás provázelo celé léto, tak si těch posledních pár dní léta užijte.

Zpět