Zuzana Vejvodová exkluzivně pro náš web

05.05.2009 16:49

Kuba

https://redakce.atlas.cz/edition_files/images/0/13013452.jpg

Náš web vám přináší opět něco nového a zajímavého. Vždy se pro vás snažím sehnat ty nejdůležitější a nejaktuálnější informace o seriálu Ulice a o jejich hercích. Na webu najdete také spousty zábavy a soutěže. Čas od času pro vás připravím také nějaký speciál, jako bylo online zpravodajství z TýTý 2008 nebo teď speciál o Stalkingu, který se objeví v Ulici a nyní pro vás mám velkou novinku, která vás určitě bude zajímat.

Podařilo se mi domluvit rozhovor s herečkou Zuzanou Vejvodovou, která v Ulici hraje Libušku Nekonečnou. Rozhovor bude pomocí emailu a ptát se budete vy, již teď máte možnost pokládat otázky pomocí formuláře, který najdete v sekci Exkluzivně na webu (Hlavní stránka). Formulář bude na webu asi týden, takže času máte hodně. Ptát se můžete na co jen chcete, otázky můžou být i o roli v Ulici nebo v divadle, ale také o soukromém životě.

Velice mě potěšila informace, že krásná herečka Zuzana Vejvodová náš web zná a jak sama napsala je fajn: "Budu potěšena, když spolu přes e-mail uděláme rozhovor pro Váš web ( znám ho, je moc fajn! ), i na otázky návštěvníků odpovím ráda." Já samozřejmě moc děkuji a věřím, že vaše otázky budou zajímavé.

Až ukončím posílání otázek, tak vaše dotazy Zuzaně pošlu a ona na ně odpoví a zpětně mi pošle odpovědi a já je umístím sem na web. Tento rozhovor je zcela exkluzivní a budeme se i nadále snažit udržtet kontakty s toutu skvělou herečkou a v budoucnu se můžete těšit třeba na další rozhorov s jiným hercem či herečkou z Ulice.

Zpět