Aneta Krejčíková hraje sexbombu třídy, postelových scén se ale bojí

28.09.2009 15:28

Kuba

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///365x205/Sep2009//553157.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Představitelka Gábiny Pumrové Aneta Krejčíková v rozhovoru prozrazuje, jak prožívá Gábinino těhotenství, proč se po jednom natáčení psychicky sesypala a jak se jí točily milostné scény s Romanem Vojtkem a Jakubem Štáfkem. „Když nás svlíkli do prádýlka a poslali do postele, měla jsem strašný strach,“ říká Aneta Krejčíková.

Jaké natáčení pro tebe bylo v Ulici zatím nejnáročnější?
Tak to si pamatuju naprosto přesně. Když jsme s Kubou Štáfkem točili v místnosti metr na metr, kde kromě nás byla ještě jedna kamera, jedno tágo (zvukař s mikrofonem, pozn. red.) a další dva lidi. Bylo to v době, kdy Gábina balila Matěje. No a tehdy jsme točili, jak to zkoušela i v místnosti, kde pouštěl školní rozhlas. Měla ho tam hladit po prsou a svádět ho. Když jsme to natočili, tak jsem se regulérně rozbrečela. Z toho těsnýho prostoru se mi udělalo úplně špatně. Bylo to hrozně frustrující…

S Kubou toho máš před kamerou už hodně za sebou. Jak se vám spolu točí?
(smích) Děláme spolu pořád kraviny. Lidi, co jsou s náma na place, už vědí, že Kuba občas neví, kdy přestat. A stejně tak i já. Já si třeba neustále zpívám. Myslím, že lidi kolem sebe tím už někdy dost štvu.

Seriál Ulice: Aneta přiznává, že se s Kubou na natáčení hodně vyblbne
(Foto: TV Nova)

 

Jakub o tobě po natáčení v bazénu řekl, že jsi mořská medúza…
(smích) V bazénu jsme se vyblbli, to si vzpomínám. Když jsme tam točili, tak jsem neměla zrovna dobrý období. Ale když jsi s Kubou, tak na ty věci, který se ti dějou, prostě zapomínáš, protože on je neuvěřitelnej. Je to strašný éro…

Na jaké natáčení ještě ráda vzpomínáš?
Teď mě třeba strašně moc baví točit s těhotenským břichem. Gábinino těhotenství se mi hrozně dobře hraje. Občas se mi promítne i do normálního života, a tak se třeba přistihnu, jak někde stojím a hladím si břicho.

video k článku

Takže za chvíli se vyrojí titulky „Těhotná Aneta Krejčíková“?
Ne, to ne. Ráda bych, ale ještě se to stát nemá.

Prozradíš, ze kterého natáčení jsi měla obavy?
Z postelových scén, protože jsem hodně stydlivý člověk. Když nás s Romanem svlíkli do prádýlka a poslali do postele, měla jsem strašný strach. Roman měl na sobě nátělník, ale režisér mu řekl, ať si ho taky svlíkne, aby byl jen do půl těla. Tehdy mi Roman řekl: „Jestli tě to uklidní, taky se necítím dvakrát dobře…“ Jenomže on je chlap a má krásný vymakaný tělo.  

S lidmi ze štábu se znáš už pět let. I přes to jsi se před nimi styděla?
No jasně! Ve štábu se lidi obměňují, nejsou tam celých pět let. Ale v tom to není. Nejsou to lidi, před kterýma bych nahá chodila denně, takže…

Seriál Ulice: Aneta Krejčíková jako Gábina Pumrová
(Foto: TV Nova)

 

V Ulici jsi přeci úplně nahá nebyla.
Ne, ale pořád je to spodní prádlo! (smích)

Když jsme u těch postelovek, byl pro tebe rozdíl mezi natáčením milostných scén s Jakubem Štáfkem a Romanem Vojtkem?
Kuba je vrstevník. Známe se čtyři roky a zažili spolu hodně věcí, takže natáčení s ním bylo samozřejmě trošku jiný. S Romanem jsem se styděla, ale jakmile jsme byli na place, snažila jsem se to brát profesionálně stejně jako on.  

Seriál Ulice: při natáčení postelovek s Romanem Vojtkem se Aneta styděla
(Foto: TV Nova)

 

Na chatu se tě spousta lidí ptala, jestli se dá Gábina znovu dohromady s Hynkem. Přála by sis to i ty osobně?
Byl by to samozřejmě krásnej happy end, protože Gábina Hynka hodně miluje, i když jí dost ublížil. Gábina se těhotenstvím dost změní, ale tohle v ní bude asi pořád. A holky jsou vždycky schopnější chlapovi odpustit, takže myslím, že by to šlo. Ale záleží to hlavně na scenáristech.

Ty bys další natáčení s Romanem přivítala?
Jo, on je fajn. Když s ním točím, pořád se směju.

Seriál Ulice: Roman Vojtek a Aneta Krejčíková při natáčení choulostivých scén
(Foto: TV Nova)

 

Probíhá mezi vámi i vzájemné odbourávání?
(smích) No jasně! Ale většinou odbourá Roman mě. On je extrémně vtipnej, už od pohledu. Je daleko větší showman než já, já jsem spíš tragédka. Závidím lidem, kteří jsou vtipný.

Pokračování za týden

Přečtěte si také:

On-line rozhovory s Gábinou Pumrovou
Chat s Gábinou: Papíry na hlavu nemám
Fotogalerie: Natáčení milostných scén Anety Krejčíkové a Romana Vojtka
Aneta Krejčíková: Při natáčení líbaček mám pokaždé trému
Roman Vojtek: Nejchoulostivější je natáčení milostných scén

Připomeňte si:

Díl, ve kterém Gábina svedla Matěje
Jak dopadlo natáčení v bazéně
Jiskření mezi Gábinou a Hynkem
Gábina vyjela po Matějovi
Sex v Ulici
Gábina chce Hynka

ulice.nova.cz

Zpět