Aneta Krejčíková: S Patricií jsme brečely smíchy

04.10.2009 14:30

Kuba

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///365x205/Sep2009//553167.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

„Většinou jsme si užili kopec srandy a po natáčení vyrazili někam pařit,“ vzpomíná Aneta Krejčíková, představitelka Gábiny Pumrové, na své začátky v Ulici. V rozhovoru také hovoří o tom, kdo ji rozesmál a kdo naopak dojal k slzám, nebo jak ji ve škole krotí profesoři.

Kdo tě na place spolehlivě odbourá? Samozřejmě kromě Jakuba Štáfka.
(smích) Jak jsi věděla, že jsem chtěla říct, že právě Kuba?

Seriál Ulice: při natáčení s Kubou prý Aneta trému nemá
(Foto: TV Nova)

 

Prozradila to na něj už Patricie Solaříková.
Snažím se, abych se odbourat nenechala, protože natáčení vyžaduje soustředěnost. Ale občas mě odbourá i štáb. Třeba jednou nás s Páťou neskutečným způsobem rozesmál pomocný režisér.

Čím?
Točili jsme slavnostní ples v tanečních, probíhal dialog a ten pomocňák stál vedle kamery. Najednou začal hrozně přehnaně gestikulovat na komparz, ať tančí. Šíleně mával rukama, my na něj s Patricií koukaly a při tom brečely smíchy.

Napadlo tě, když jsi v Ulici začínala, že by se tvá role takhle rozrostla?
Nad tím jsem nikdy moc nepřemýšlela. Od začátku jsem měla epizodku, nebyl to jen komparz. Do Ulice jsme se zpočátku jezdili vlastně bavit, protože to pro nás bylo něco jako brigáda. Většinou jsme si užili kopec srandy a po natáčení vyrazili někam pařit. Bylo to takový hodně prázdninový… Takhle jsme se vlastně všichni sblížili.

Seriál Ulice: Aneta Krejčíková jako Gábina Pumrová
(Foto: TV Nova)

 

Je náročné skloubit natáčení se školou, když se ti teď role rozrostla?
(smích) Teď doufám, že to nebude číst žádnej můj profesor… Všechno se dá zvládnout. Jsou lidi, kteří toho mají mnohem víc než já, a zvládají to. Jestliže se někde ukazuje, že to nezvládám, tak je to pouze moje vlastní lenost.

Co pro tebe jako studentku herectví znamená setkávat se na place s takovými hereckými osobnostmi, jako je například Hana Maciuchová?
Je to neuvěřitelný. Strašně mě baví s nimi pracovat. Až z toho někdy cítím úzkost, že můžu hrát s takovými osobnostmi.

Seriál Ulice: Aneta Krejčíková jako Gábina Pumrová
(Foto: TV Nova)

 

Nesvazuje tě to trochu?
V létě se mi to stalo při natáčení nové pohádky, když jsem stála mezi Mirkem Donutilem, Simonou Stašovou, Jitkou Sedláčkovou a Járou Dulavou. Byla jsem z toho trošku špatná, protože jsem cítila ty velké osobnosti. Najednou jsem ani nevěděla, jestli na to mám, abych se prorvala do škvírky na kameru. Bylo to hrozně silný, až mi vyhrkly slzy. Úžasná zkušenost, za kterou jsem ráda.

To byla tvoje první pohádka?
Ano.

Prozradíš název?
Dešťová víla, začátkem března by měla mít premiéru v kinech. Přijďte se na nás podívat.

Cítila jsi velký rozdíl mezi natáčením Ulice a této pohádky?
Natáčení Ulice už je zajeté. Všichni se známe a i když přijde někdo novej, musí okamžitě vjet do našich kolejí. Na Ulici se fakt frčí a všichni už jsou na to tempo zvyklí. Na filmovém natáčení není takovej frmol. Zkoušení někdy bylo až únavný, ale bylo to skvělý. 

Seriál Ulice: Aneta Krejčíková jako Gábina Pumrová
(Foto: TV Nova)

Myslíš si, že máš oproti spolužákům na konzervatoři výhodu, když už máš takové zkušenosti s natáčením?
To si nemyslím. Někdy je to právě naopak. Záleží na člověku, jak k tomu přistoupí. Na škole se učíme řemeslu, a to je divadlo. Jak jsem zvyklá z Ulice dialog odříkat civilně, tak se mi to občas přenese i na jeviště do školy. Profesoři mě pak krotí: „Takhle ne, můžeš mnohem víc, tak koukej makat.“ 

Nezávidí ti spolužáci pracovní nabídky?
Snad ne. Možná si to radši ani nepřipouštím, protože závist není dobrá vlastnost. Ale na ulici jsem se s ní setkala. Byli to naprosto cizí lidi, takže by mi to mohlo bejt jedno. Bohužel ale můj největší problém je, že řeším, co si myslí ostatní. Toho se musím zbavit.

video k článku

Co bys přála Gábině do páté sezony?
Hodně zdraví, který bude potřebovat pro miminko, a ať se Ulici daří. 

 

Přečtěte si také:

Aneta Krejčíková hraje sexbombu třídy, postelových scén se ale bojí (první část rozhovoru)

On-line rozhovory s Gábinou Pumrovou

Aneta Krejčíková jde za svým snem

Aneta Krejčíková: Sestře jsem nafotila umělecké poloakty

Patricie Solaříková: Další Terezin sex? Nejlépe až po svatbě

Připomeňte si:

Gábina se opila

Holky zbrojí proti Hynkovi

ulice.nova.cz

Zpět