Badinková před porodem: Cvičí i v tropických vedrech

12.06.2010 10:00

Kuba>

Obrázek “https://img.blesk.cz/img/1/article/578216_michaela-badinkova-misa-badinkova-porod-tehotenstvi-serial-ulice.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Procházky se psem, jóga a cvičení pro těhotné. Takhle akční je i v tropických vedrech herečka Míša Badinková (31) alias učitelka Lenka ze seriálu Ulice, která by již tento měsíc měla přivést na svět svého prvního potomka.

„Mám své tempíčko, ale samozřejmě už zpomaluji. Je to už za pár,“ zasmála se Badinková, která je v očekávání i v seriálu. I když se herečka na obrazovkách ještě stále objevuje, poctivě se i s přítelem – hercem Janem Teplým (34) – připravuje na příchod miminka.

Míšo, jak zvládáte těhotenství v tom šíleném vedru?

„Ani pomalu nevím, že jsem těhotná. Cítím se výborně. Neměla jsem žádné nevolnosti ani výkyvy nálad. Jen občas mě chytly pořádné chutě. Nedávno jsem měla čokoládový měsíc a teď ho mám melounový. Zatím jsem přibrala dvacet kilo. Naštěstí se mi to ale hezky rozložilo.“ (smích)

Připravujete se nějak na roli budoucí maminky?

„Samozřejmě. Čtu mnoho knížek o mateřství a výchově. Moc mě to zajímá.“

Nechali jste si s partnerem říct pohlaví miminka?

„Kdepak. S přítelem se necháme překvapit. Ještě nemáme ani vybraná jména, ale určitě to budou tradiční česká. Žádná Esmeralda.“ (smích)

A co porod. Nebojíte se?

„Vůbec. Naopak se těším, ale to je asi jenom proto, že nevím, do čeho jdu. Žiju v takové krásné sladké nevědomosti.“

Přítel bude na sále s vámi?

„Doufáme, že ano. Je pracovně velmi vytížen. Tak si snad vybere miminko dobrý čas. Rozhodně bychom si přáli u toho zázraku být oba dva.“

Nevidím na ruce žádný prstýnek. Svatba se nechystá?

„Zatím nic neplánujeme. Vdavky odložíme, až bude miminko větší. Ani my, ani naše rodiny na svazku netrvají.“

V seriálu Ulice jste natáčela téměř během celého těhotenství. Kdy se na obrazovky zase vrátíte?

„Minimálně rok mě diváci neuvidí. Chtěla bych si dopřát ten luxus a být doma. Samozřejmě kdyby přišla nějaká příležitostná nabídka, tak ji budu třeba zvažovat, ale rozhodně nepůjdu hned do pracovního procesu.“

Autor: Lucie Špaková

blesk.cz

Zpět