Bořivoje Navrátila pustili z nemocnice

06.03.2010 10:45

Kuba>

Obrázek “https://img.blesk.cz/img/1/article/515423_borivoj-navratil.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Herec Bořivoj Navrátil (76) je už doma. Lékaři z pražské Nemocnice Na Františku ho po druhé operaci rakoviny tlustého střeva propustili do domácího ošetřování.

„Cítím se mnohem lépe než před týdnem,“ svěřil Blesku představitel Bařinky ze seriálu Ulice.

„Každým dnem je mi skutečně o trošku líp,“ dodal optimisticky Navrátil. Doufá, že se co nejdřív vrátí k práci a samozřejmě do Ulice. I když herec musí ještě počkat na rozhodnutí lékařů, zda mu nasadí chemoterapie nebo zvolí jiný způsob doléčení. „Věřím, že všechno dobře dopadne,“ říká herec s tím, že dal na radu lidí, kteří už rakovinou prošli, a nehodlá se nemoci poddávat.

Co jste udělal po návratu domů jako první?

„Sedl jsem si do svého oblíbeného křesla a pozoroval svět okolo.“

Musíte držet nějakou speciální dietu?

„Naopak mi lékaři říkají, ať hodně jím. Jenže na to bych potřeboval půjčit nějaký jiný žaludek. Před operací a po ní jsem dlouho nic nesměl jíst a žaludek se mi hodně scvrkl.“

Dokážete na svou nemoc nemyslet?

„Snažím se o to. Víte, co je na stáří pozitivní, kromě toho, že mohu jezdit metrem a tramvají zadarmo? Že i ty procesy mé nemoci probíhají pomaleji. Pro mě je teď mé stáří výhodné.“

Jste doma. Jak bude pokračovat léčba?

„Chirurgové mě předali do rukou onkologů. Uvidíme, co bude dál.“

Víte vůbec, kolik lidí psalo a volalo do Blesku, aby vám vyjádřilo podporu? Říkají vám český Yul Brynner.

„Děkuju moc. To je milé. Samotného mě překvapilo, kolik lidí zajímám.“

Herci už je líp
Foto: David Kundrát

Vždyť kolegové z Ulice vám taky drželi palce.

„Vím a přiznávám, že se mi svíralo hrdlo, když mi poslali do nemocnice velkou kytici a spoustu esemesek. Nečekal jsem to.“

Těšíte se na návrat do seriálu?

„Jistě, všichni mě ujišťovali, že na mě počkají, tak snad se tam ještě vejdu. Hned to ale nebude.“

Proč myslíte, že tolik lidí sleduje Ulici?

„Je to seriál o obyčejných lidech a nemá tam sex každý s každým.“

Autor: höh
blesk.cz

Zpět