Brouska nominovali poprvé na Cenu Thálie

16.03.2010 15:49

Kuba>

Obrázek “https://img.blesk.cz/img/1/article/521413_otakar-brousek-herec-ceny-thalie.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

ROZHOVOR: Herec Otakar Brousek mladší (52) je nominován na prestižní divadelní Cenu Thálie. Blesku prozradil, jak se na tom s oceněními i podrobnosti k účinkování v seriálu Ulice.

Překvapila vás nominaci na Thálii?
„Byl jsem samozřejmě rád. I když už jsem si dvakrát v životě myslel, že bych mohl být na Thálii navržený a nestalo se to. Za třicet let, co hraju, jsem nikdy žádnou cenu nedostal.“

Takže teď si cenu nezasloužíte?
„Je to spíš ocenění představení Višňový sad. Kromě mne je nominována ještě kolegyně Andrea Černá, v širším výběru byla i Míša Badinková, která ve hře také účinkuje.“

Premiérově jste dostal i velkou seriálovou roli. Jak se vám hraje v Ulici?
„Pravda je, že jsem měl jen malé role ve Zdivočelé zemi nebo Sanitce. Paradoxní je, že jsem nabídku v Ulici hrát dostal už před pěti lety od režiséra Dušana Kleina.

Pak se ale předělával scénář, vše se měnilo a já tak nějak vypadl. Ani nevím, kdo moji postavu tehdy dostal. Před rokem mne začali oťukávat znovu a po velkém rozhodování jsem přijal. A jsem rád, hlavně kvůli Pavle Tomicové, která je výborná herečka.“

Když nepracujete, brázdíte silnici na motorce. Už se ji chystáte odzimovat?
„Jistě, to je moje velká láska. Navíc jsem zjistil, že mám náhle v garáži veterána, protože její výrobce loni kvůli krizi zavřel továrnu. Už aby se udělalo teplo a já mohl vyrazit.“

Autor: Saša Šeflová
blesk.cz

Zpět