Co se děje na webu, fanclubu... + online chat s adminem

09.06.2010 15:58

Kuba>

Na začátek tohoto článku bych se vám chtěl omluvit. Za co? Za to, že v posledních týdnech byla velmi malá aktualizace, málo článků a i na nové aktuální díly jste si museli počkat i několik dní. Takže se všem návštěvníkům moc omlouvám. Důvodem tohoto omezení byla moje maturita, měl jsem moc učení, potom nervy, no znáte to. Ale všechno jsme to zvládli, takže můžeme navázat tam kde jsme skončili. Nikde jsme ale neskončili, tak jen prostě jedeme dál.

Na webu se nic nezměnilo a tak to také zůstane. Přeci jen, takhle se vám to líbí, tak proč to měnit. O víkendu jsem akorát na web přidal jeden nový speciál nazvaný Miriam Hejlové, už podle názvu je jasné, co vás v tomto speciálu čeká, máte pravdu, vše o Miriam Hejlové, můžete se tak podívat na spoustu fotek jak šel čas s Miriam v Ulici, k vidění je také několik videí, vše hezky pohromadě. Zabavit se můžete také při skládání nových puzzlý, právě s Miriam Hejlovou a podívat si můžete i na další speciály.

Tento náš hlavní web pokračoval dál i během maturit, za to fanclub se 19.3. zastavil a tak zůstal. Rozhodně jsem neměl v plánu úplně ukončit fanclub, jen jsem si dal takovou delší pauzu a nyní se opět k fanclubu vracím, aby vy jste měli ještě více zábavy u svého oblíbeného seriálu. Již několik týdnů vás ve fanclubu vítá upoutávka na 14. června, kdy se fanclub opět naplno rozjede. Čekají vás malé úpravy ve vzhledu, ale budou to opravdu jen malé změny. Těšit se můžete i na více zábavy, chystám pro vás další novou rubriku a hlavně se opět po několika měsících rozjede Hvězda měsíce, ovšem tentokrát to bude s malými změnami, které budou lepší pro mě a věřím, že i pro vás. Ale pravidla zůstanou stejná, takže se nemáte čeho bát.

A v rámci znovuspuštění fanclubu, tedy 14.6. 2010 pro vás chystám ještě jednu větší akci, o které už několik dní také víte, jedná se o online chat s adminem tohoto webu a fanclubu, tedy semnou. Ptát se mě můžete již teď nebo až rovnou při online chatu, který bude probíhat v pondělí večer, hned po skončení seriálu Ulice, tedy v 19:30. A na co se můžete ptát? Na vše co vás zajímá ohledně fanclubu, pokud nejstem členem a pořád váháte, tak se ptejte na vše co vás zajímá. Ptát se můžete i na tento hlavní web, jaké bude léto na webu, co mám v plánu na podzim atd. A zeptat se můžete i na cokoliv co se týče seriálu Ulice, co budu vědět rád odpovím. Tak se určitě ptejte, budu se těšit na všechny vaše otázky.

...s adminem tohoto webu Kubou
už 14.6. 2010
v 19:30

Chcete se mě na něco zeptat? více zde

Zpět