Exkluzivně: Fotky z Ulice z Hostivařských ateliérů

19.08.2008 19:34

Kuba

Fanynka Ulice a našeho webu Eliška Kuželová navštívila letos prázdninách Prahu. Rozhodla se, že si z rodinou udělají výlet také do hostivařských ateliérů kde se natáčí seriál Ulice. Já jsem ji v tom trochu pomohl a to tím, že jsem ji napsal přesnou adresu ateliérů. Eliška mi za to slíbila, že mi pošle pár fotek, jestli se ji podaří něco vyfotit. A podařilo se, dostala se přímo do ateliérů a poslala mi pět fotek z Ulice.

Já jsem pro vás fotky vložil na web, najdete je pod tímto článkem. Tak se určitě podívejte. Protože fotky jsou velice zajímavé a jen tak se takové nevidí. Připomínám, že tyto fotky najdete pouze na našem webu. Pokud si je budete chtít skopírovat na svůj web/blog tak můžete, ale fotky neupravujte ať je tam vidět zdroj.

Elišce tímto ještě jednou děkuji, poslal jsem ji také malou odměnu. Toto je také výzva pro vás. Byli jste také navštívit hostivařské ateliéry a podívali jste se, kde se natáčí Ulice? Udělali jste si nějaké snímky? A chcete je zveřejnit, aby se mohli podívat i ostatní? Tak mi je prosím pošlete na náš email ulice.wbs@seznam.cz a domluvíme se, malá odměna vás nemine.

Pokud i vy nevíte kde přesně hostivařské ateliéry v Praze hledat tady máte adresu.

Ateliéry Hostivař
U továren 1/261
101 00 Praha 10

A konečně fotky. Pro zvětšení klikněte na jednotlivý obrázek.


    

Zpět