Exkluzivní fotky z Ulice: Jak to vypadá u Nekonečných?

06.11.2008 16:28

Kuba

Exkluzivní fotky z Ulice: Jak to vypadá u Nekonečných?

To, že vám televize představí exkluzivního moderátora stejně exkluzivní show, je už docela běžná věc. Ale aby někdo předhodil novinářům celou rodinu? To jsme si nemohli nechat uniknout.

Je zakázáno odchýlit se z trasy!

Vítejte u Nekonečných

Vlastní akce navíc měla ještě jeden lákavý přídech. „Nechceme to dělat jako masovku, dorazí maximálně deset zvaných novinářů," slibovala a také posléze splnila staronová P.R. koordinátorka seriálu Ulice Johana Brzobohatá.

Do ateliérů v Praze-Hostivaři se nakonec opravdu všichni vešli k jednomu většímu stolu. U seriálů se totiž nikdy nedá přesně určit, v kolik hodin bude přestávka na oběd, či na přípravu další scény. Záleží na šikovnosti štábu, připravenosti herců, na tom, zda technici prostory včas a dobře nasvětlí. A přece jenom než si na sebe herci se štábem zvyknou, s prodlevou se musí počítat. Proto se také začátek akce „návštěva u Nekonečných" posunul o půl hodiny.

 

 

 

Seriálový tatínek upravuje dcerku Pepinu.
Mimochodem vše probíhá (pořadatelé prominou) obdobně jako při exkurzi v nějaké velké, pečlivě střežené ruské továrně. Od momentu, kdy vstoupíte jedním ze dvou velkých vchodů do jednoho ze dvou ateliérů, se nesmíte odchýlit od předem určené trasy, ostatně ta je označena šipkami na zemi ateliéru. Na začátku a konci výpravy vás orlím zrakem sleduje někdo z P.R. oddělení. Musím přiznat, že mě zaujalo, že ve všech rodinných příbytcích byly k vidění ozdobené stromečky. Vysvětlení bylo jednoduché - Ulice se točí zhruba s dvouměsíčním předstihem a tudíž v ní momentálně zuří Vánoce a Děda Mráz. V bytě Nekonečných (mimochodem, byt bude stálým divákům povědomý - nastěhovali se sem po Farských) byla ještě jedna neseriálová věc. Několik židlí pro píšící novináře. Kdyby jste se náhodou někdy na podobnou akci dostali, doporučuji zjistit si, odkud můžete fotit a kde opravdu, ale opravdu nelze. Přesněji řečeno, kde stojí reportérské štáby domácí televize, které celou událost zaznamenávají. Pokud vlezete do záběru, dokážou být pěkně zlí, i když jste návštěva.

 

Myslela si, že neprošla

Maminka Kateřina (Lenka Vlasáková)

„Nekoneční to pojali tak, že vás k sobě pozvou na návštěvu. Dokonce si pro vás připravili malé občerstvení a koláčky," byli jsme upozorněni. Pravdivost těchto slov se potvrdila v momentě, kdy se Nekonečných vrhli do svého bytečku. „Dáte si kafe nebo čaj," ptala se Libuška (Zuzana Vejvodová) a otvírala kredenc. „Aha, čaj tady není, tak kdo si dá kafe?" Některé kolegyně odvážně kývly a poté jen trochu překvapeně sdělovaly, že to nebylo jen jako, ale že jim herečka opravdu naservírovala poctivého smrťáka a přidala pár kousků k zakousnutí. „Žádné speciální kafe nevařím, protože káva pro mě není životabudič, jako pro mnohé ostatní. Ale peču ráda a snad mohu říct, že i dobře."

Libuškou z Ulice se stala až po několika kolech castingu. „Slyšela jsem, že nás na začátku bylo hodně. Navíc jsem v jedné chvíli měla pocit, že už je to passé. Od doby, kdy jsem casting dělala, až do chvíle, kdy mi řekli, že to opravdu vyšlo, to trvalo snad dva měsíce, a já si skoro myslela, že se mě to už netýká. Výsledek - že to klaplo - byl pro mě velmi příjemný a docela překvapivý," dodává Zuzana Vejvodová.




Jak se seznamují navzájem?

Zákulisí s dědou Borisem (Lubomír Lipský)
O to, abychom se dobře prokousali rodinnými vztahy, se pokoušela speciálně přizvaná (skutečná) vědma, ale ačkoliv jí to trvalo skoro dvacet minut, přehledněji to o pár minut později v hale, kam se novináři společně se sriálovými nováčky vydali, zvládla seriálová Pepina, ve skutečnosti pak desetiletá vycházející hvězda Nicola Říhová. „Mám tátu Borise (Andrej Hryc), mámu Kateřinu (Lenka Vlasáková), nevlastní sestru Libušku (Zuzana Vejvodová), vlastní sestru Theu (Kristýna Maléřová), synovce Boriska (Vladislav Rousek) a dědu Borise (Lubomír Lipský)." Určitě to tak zvládla proto, že se prý ze všech nejlépe učí texty. „Mám to za chvíli, jdu za mamkou, ta mě z toho vyzkouší tak, že dělá ty ostatní. A takhle nějak se to zvládá dohromady." Podstatně víc v rodinných vztazích tápe otec Boris (Andrej Hryc). „Musím se přiznat, že je to tak složité, že se v tom po pár natáčecích dnech ještě nevyznám. Kolik mám dětí? Pokud dobře počítám, tak čtyři. Jedno dospělé, dceru, která má vlastní tetovací salón, pak Theu a Pepinu."

Znalci jistě poznají bývalý byt Farských.
They, kterou hraje Kristýna Maléřová, jsme se zeptali, jak vlastně vypadá, kdž se seriálová rodina sejde dohromady. „S Borisem a Libuškou už jsme spolu natáčeli, ale jinak platí, že jsem s nikým ze své rodiny ještě nikdy předtím netočila. Tréma sice byla, ale opadla během prvních pár dnů, protože jsou všichni příjemní, nikdo se nad nikoho nepovyšuje." Jak se seznamují navzájem? „Není žádný organizátor, který by chodil, držel nás za ruku a říkal - tohle je tvoje maminka, tohle tvoje sestřička, seznamte se. Je na vás, ke komu přijdete, na koho se zeptáte a komu se představíte." Sama prý ostatní oslovuje, pokud si je pamatuje, jejich civilními jmény. „Když na mě někdo zavolá Theo, chvíli mi trvá, než si uvědomím, že to je na mě. Víc slyším na Kristýnu."

 

 


Foto: Jiří Kníže

Autor: Jiří Kníže

prepni.cz

Zpět