Herečky z Ulice mají problém s váhou! Trápí je jo-jo efekt!

23.09.2009 16:25

Kuba

https://media.super.cz/849/138492-350x466-017f5.jpg

Mladé herečky z nekonečného seriálu Ulice Anna Fixová (24), Patricie Solaříková (21) a Jana Birgusová (25) neustále řeší své postavy. Během pěti let, co jsou v seriálu, ručička na váze připomíná jízdu na horské dráze.

„Na začátku seriálu jsem nabrala 15 kilo, jež jsem během studií na konzervatoři a pravidelným cvičením ve fitku shodila. Ale před rokem jsem dostudovala, přestala se hýbat a mám je zase zpátky," přiznává s úsměvem představitelka Lídy Farské Jana Birgusová. „Určitě nejvíc mi vadí na břiše, takže s tím budu muset něco dělat," tvrdí herečka, která prý v životě zkusila hodně diet.

„Držela jsem třeba Margitovu dietu a ještě k tomu cvičila, takže jsem za měsíc a půl shodila 12 kilo," prozrazuje Jana. Ale jakmile přestala, kila se rychlostí blesku vrátila.

Problémy s postavou neustále řeší Janina seriálová sestra Monika, kterou hraje Anna Fixová.

„Můj největší mindrák je můj zadek. I když pár kilo shodím, stejně mám pocit, že mám zadek jako valach," říká Anna a dodává: „Za všechny problémy s váhou a celulitidou si můžeme my ženský, protože chlapi to vůbec neřeší. Můj přítel je z mého pozadí nadšený, ale já si stejně myslím své."

Hvězdy seriálu Ulice vydělávaly tělem! Jak u toho vypadaly? Podívejte se na video!


Když seriál začínal, byla nejmladší herečkou tehdy patnáctiletá Patricie Solaříková. Během pěti let herečka dospěla a trochu se zakulatila.

„Když se podívám na starší díly, kde jsem hubená, tak začnu vyšilovat s dietami. Je to pořád dokola, trochu zhubnu, pak zase přiberu...," usmívá se herečka, kterou víc než váha trápí malá ňadra. „Jasně že z toho mám komplex, ale zatím to řeším podprsenkou," dodává Solaříková.

Všechny tři herečky se i přes své mindráky zúčastnily charitativní módní show, kde se dražilo pět vybraných modelů a výtěžek 287 tisíc putoval do sdružení Bílý kruh bezpečí. (mr)

super.cz

Zpět