Hitparáda Ulice - ještě budou dvě kola

01.08.2008 17:52

Kuba

Ano je to přesně tak. Již jsem vás informoval, že Hitparáda Ulice jde do finále, nakonec se tak nestalo a hlasování stále pokračuje a pokračovat bude ještě dvakrát, čeká nás hlasování ve 32. a ve 33. týdnu Hitparády, pak bude konec, ale ne napořád. O budoucnosti Hitparády vám víc prozradit nemůžu, vše se dozvíte ve speciálním článku, který bude zaměřený na novinky, které nás čekají po proměně a hlavně od září. Velký speciál článek by se na webu měl objevit ještě před proměnou. Proto sledujte náš web a dozvíte se víc o novinkách na webu.

Zpět ale k Hitparádě. Již jsem neměl v plánu rozjíždět nové hlasování, ale poprosil jsem vás, aby jste mi napsali jména postav, na které jsem zapoměl nebo které jsem neměl v plánu do Hitparády zařazovat, ale přesto by jste je chtěli. Pár jmen jste mi napsali a já všechny použiju, nebo jsem některé použil.

Zítra startuje hlasování ve 32. týdnu a už teď vám prozradím, že do hlasování bude zařazena jedna novinka. Opustí nás pouze jedna postava. Ovšem o tom až zítra. Novinka bude Gábina Pumrová, kterou jste si přáli. A příští sobotu bude Hitparáda Ulice - 33. týden. V tomto hlasování budou dvě novinky, můžu prozradit už teď, že to bude Zuzana Hrubá a Kamil Bařinka, na kterého jste mě taky upozornili. Budou dvě novinky, protože vypadnou dvě postavy, jedna bude v hitparádě čtyři týdny, proto musí vypadnout a druhá bude mít nejmenší počet hlasů, tu první vám samozřejmě neřekne a druhou postavu nevím, to bude záležet na vašem hlasování.

Pokud si i teď myslíte, že jsem na nějakou postavu zapoměl, tak mi stále můžete napsat do diskuze nebo na email jméno postavy. Ale další týden hlasování už určitě nebude, pokud mi napíšete třeba jen jedno jedno jméno tak ve 33. týdnu bude místo šest postav sedm nebo maximálně osm. Víc bych už nedal, takže i kdyby jste mi napsali více jmen, použiju maximálně jen dvě a to ty, které se v seriálu objevali častěji. Pokud nikoho nenapíšete bude v hlasování šest postav tak jak doposud. O další týden to už protáhnout nemůžu, protože v tom dalším týdnu už by bylo po proměně webu a to již nechci.

Po skončení posledního hlasování vás ještě čeká taková statistika, kdo skončil na prvních místech, kdo měl nejvíce hlasů, který týden jste hlasovali nejvíce a další statistiky, ale na to je ještě spousta času. Zítra můžete hlasovat v předposledním týdnu Hitparády Ulice. Tak nezapomeňte.

Zpět