"Hrobníka Bartáka" to v Ulici nebavilo

14.08.2010 12:29

Kuba>

Obrázek “https://www.ahaonline.cz/public/big/09_06_28/18_hrobnik.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Skvělý herec, který si zahrál v desítkách filmů a seriálu Václav Sloup přiznal v rozhovoru pro deník Aha! že jeho role v seriálu Ulice ho nebavila. Herec se mimo Ulice proslavil například v seriálu Chalupáři, či ve filmu Za trnkovým keřem nebo ve filmu Svatba na bitevním poli. Nedávno prodělal operaci ucha, protože ztratil sluch, nyní si užívá svou zaslouženou penzi a jak sám přiznal, tak pouze lenoší, to ho baví nejvíce, ovšem nebrání se ještě dalšími fimování, v Ulici už ale asi ne.

Pro ho tedy natáčení seriálu Ulice nebavilo? Nebylo to tím, že by v Ulici vládla špatná atmosféra, prostě mu nesedla role. „No, měl jsem trochu jiné představy, když jsem na tu roli kývl. Myslel jsem, že se na to všechno vykašlu. Přišlo mi, že se to nikam nehýbe, že je to furt stejný, že se ta moje role ani děj nikam neposunuje.“ prozadil herec Václav Sloup v rozhovoru pro deník Aha! Ze začátku ho jeho role bavila, později zjistil, že to není nic pro něj.

Václav Sloup se tedy rozhodl, že ze seriálu Ulice odejde a to na vlastní žádost. Hrobníka Bartáka už tedy pravděpodobně neuvidíme, tedy možná ano, pokud stihl ještě něco natočit v červnu. Tvůrci Ulice ovšem do seriálu nasadili nového hrobníka, který měl být kolega Bartáka, ovšem na obrazovkách budeme výdat už jen jednoho hrobníka.

Celý rozhovor s hercem Václavem Sloupem si můžete přečíst v sekci Z tisku.

Zpět