Jak to všechno začalo...

23.08.2010 13:29

Kuba>

Píše se rok 2007, v září začíná třetí sezóna seriálu Ulice. Ještě před ní se vysílá velmi úspěšný film Zlatá muška, tento film byl natočen na motivy seriálu Ulice a stal se pilotním filmem ke třetí sezóně. Je srpen a já rozjíždím webové stránky reality show VyVolení - Noví hrdinové. Po pár dnech mě to omrzelo, zjistil jsem, že vytvářet stránky o takové velké reality show není nic pro mě. Ve vzduchu vysela otázka na jaké téma bych mohl vytvořit web, tak aby mě to bavilo. Po dlouhém přemýšlení přišel nápad a to ve středu 22. srpna 2007.

Večer jsem si sedl k počítači a založil jsem webovou stránku www.ulice.wbs.cz, stalo se tak ve 20 hodin 8 minut a 56 sekund, to byl přesný čas, kdy adresa začala veřejně fungovat. Na webu vůbec nic nebylo, provizorně jsem vytvořil hlavní stránku a pomalu začal vytvářet celý web. Na webu se tak ještě tentýž večer objevily životopisy herců a první obsahy aktuálních dílů, to je vše. Během několika dní se web stále rozrůstal, na webu toho nebylo moc, fungovali sekce jako Co nás čeká (nyní Aktuální díly), Novinky, Z tisku, Sledovanost, Náš web (nyní Web), Bannery (nyní Přátelé), Ankety a Diskuze.

A to bylo vše, více jste toho na webu vidět nemohli. Říkáte si, že to snad není ani možné? Možná ano, ale je to opravdu tak. Web byl k nerozeznání s webem, který funguje nyní. Po té, co jsem dal web úplně dohromady přišla propagace. Web nikdo neznal a tak jsem musel o něm dát vědět. Začalo to registrací do vyhledávačů (seznam.cz, google.cz atd.), rozesílání mailů a spřátelení s jinými weby. Ještě první den k nám přišli dva lidí (jeden jsem byl já:-) ). Další dny byla návštěvnost denně do deseti lidí, během září to bylo již přes dvacet lidí, pak přes padesát lidí a do konce roku kolem sta lidí denně. Po novém roce se již návštěvnost velmi zvyšovala.

Začátkem září jsem na webu spustil soutěž, která dostala název Soutěž o nejlepší postavu (později Nej postava). Soutěž návštěvníky bavila, měla samozřejmě jiná pravidla než jak znáte soutěž nyní. Celou soutěž vyhrála Tereza Jordánová. V lednu po novém roce jsem spustil další takovou soutěž nebo spíše velký projekt nazvaný Hitparáda Ulice a ta vás velmi bavila, byl to projekt který běžel pořád od ledna 2008 až do července 2009. V hitparádě každý týden bojovali různé postavy z Ulice, vždy po týdnu někdo vypadl, soutěž skončila z toho důvodu, že hitparádou prošli již všechny postavy.

Takhle nějak to všechno začalo. Nyní web funguje na jiné adrese, má zde mnohonásobně více sekcí, velmi jsme se zaměřili také na zábavu, dříve jsme tedy byli neoficiální - informační web o seriálu Ulice, nyní jsme neoficiální - informační - zábavný web o seriálu Ulice. Buďtě nám věrní i nadále, dnes nás čekají další narozeninové speciály.

Zpět