Jaroslava Obermaierová: Na chalupě mám tolik práce!

12.07.2010 21:21

Kuba>

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///600x338/Jul2010//648082.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Představitelka Vilmy Nyklové z Ulice tráví volno na krásném venkově.

"Jsem na chalupě, kterou třicet let buduji," prozradila magazínu doma.cz herečka Jaroslava Obermaierová. "Mám tu dva pejsky, zahradu, a protože mám ráda řád a pořádek, tak se téměř nezastavím. Dbám, aby bylo čisto v baráku, protože každou chvíli sem přijde nějaká návštěva. Ale ano, občas si taky odpočinu. Chvilku si sednu do stínu a něco si přečtu."

"Od Ulice mám volno, ale v srpnu točím povídku pro televizi, to dělám každý rok, a taky mi sem přijedou fotit z novin, pořád se něco děje," řekla nám sympatická herečka. A protože nás zajímalo, jak její chalupa na Sázavsku vypadá, popsala nám ji: "Je to starý venkovský domek, nepodsklepený, práce jako na kostele," povzdychla si.

"Syn se sem teď stěhuje natrvalo, bude venkovský, nedivím se mu, je tu tak krásně," říká. "Ale té práce! Dělali jsme plynové topení, řemeslníci museli provrtávat staré metrové zdi. Pokoj po strýci byl úplně shnilý, tam jsme předělávali úplně všechno, stropy, podlahy... Musela se udělat koupelna, je dost veliká. Omítka není, fasáda není."

Na zahrádce herečka nechala porazit staré ovocné stromy: "Ovoce padalo, a toho listí na podzim," vysvětluje, proč stromy musely pryč. "Kousek trávy tady mám, kytičky mám hrozně ráda, ale neumím je pěstovat. Zasadila jsem pár narcisů, vylezlo jen to zelené, ani jeden květ. Tak aspoň u plotu mám floxy a takový žlutý kytičky a čtyři fazole, které se pnou."

Dodává: "Vlastně taky malé tújky jsem zasadila, hodně je teď zalévám. Je horko, tak hlavně že jsem na chaloupce. Na horkou Prahu mám alergii. Nechci o prázdninách Prahu ani vidět. Ani kdyby tam hrál Belmondo!"

doma.cz

Zpět