Michaela Badinková: „Příliš nehřeším, usnadňuje mi to život i práci.“

26.02.2010 16:34

Kuba>

Obrázek “https://www.dama.cz/2010/2/badinkova1.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Michaela Badinková: „Příliš nehřeším, usnadňuje mi to život i práci.“ Hraje v muzikálech, v divadle, ale znáte ji také jako ředitelku Lenku ze seriálu Ulice. Jak se mladá slovenská herečka stará o své tělo a jaký pohyb má ze všech nejradši?

* Co pro vás znamená dieta?

Omezení a určitý řád v jídelníčku. Já sama jsem diety nikdy moc nedržela, snad jen v pubertě, kdy jsme na konzervatoři zkoušeli takové ty nesmyslné diety typu jíst jen samotnou rýži nebo ovoce apod. Dnes už diety nedržím. Spíše dodržuji zásady zdravé výživy a také už deset posledních let nejím maso, snad jen ryby.

* Jste vyznavačkou zdravého životního stylu, nebo hříšník?

Asi zdravého životního stylu. Usnadňuje mi to život i práci. Chci se cítit dobře, když stojím na pódiu v divadle nebo když točím. Myslím na to, co jím. Občas se mi podaří zhřešit, mám ráda sladké a čokoládu.

* Co byste poradila lidem, kteří chtějí zhubnout?

Mám výborný recept. Objevila jsem pana Hloška, který se zabývá ájurvédou. Ta je prevencí proti mnoha nemocem, ale zabývá se také vyváženou stravou. Pomocí ájurvédy lze sestavit jídelníček každému na míru. Ten nic nezakazuje, jen vám doporučí, kdy co jíst. Pro někoho je tak lepší, když si dá jablko ráno, a pro někoho naopak večer. Já sama jsem díky takovému stravování shodila asi dvě kila, i když jsem to ani nepotřebovala, možná jsem se zbavila nechtěného zavodnění.

* Vaříte, pečete, smažíte, grilujete?

Vařím velmi ráda, dokonce i peču. Hodně pracuji se zeleninou a umím ji na sto způsobů. K tomu nějakou dobrou přílohu… Umím ale připravit i maso.

* Jaké je vaše nejoblíbenější jídlo a co byste nevzala do úst?

Mám ráda lilek s parmazánem. Výborně to umí připravit můj přítel. A zatím bych asi nedala do úst ústřice. Už jsem je mnohokrát chtěla zkusit, ale stále se nemůžu odhodlat.

* Co ve vaší spíži, ledničce či kuchyni v žádném případě nenajdeme a proč?

Maso, uzeniny, špek apod.

* Musela jste už hubnout do šatů?

Nepamatuju si, snad jen někdy v pubertě. Od 15 do 20 let mi váha trošku kolísala.

* Kamarádíte se vy a pohyb? Jaký sport ráda provozujete, a jaký naopak ráda sledujete?

Miluju pohyb. Hlavně tanec, kterému se věnuji profesionálně díky svým muzikálovým rolím. Tanec jsem také dělala už v dětství. Jinak ráda plavu nebo jezdím na kole. To je báječné. Vše u mě ale závisí na volném čase. Pokud mám čas, občas se ráda kouknu na olympiádu, krasobruslení nebo na atletiku.

* Máte svou štíhlou postavu v genech, nebo je to spíše výsledek těžké dřiny?

V pubertě mi váha kolísala, nyní se mi váha díky práci a stresu ustálila. Možná že když mi ubude práce, váha zase poposkočí. V rodině ale žádné tlouštíky nemáme…

Autor: Petra Lamschová

Foto: Milada Čištínová

dama.cz

Zpět