Návštěvnost webu - 28. týden

15.07.2008 15:42

Kuba

Opět vám přináším shrnutí návštěvnosti našeho webu za uplynulý týden. Je to druhý prázdninový týden, tak se společně pojďme podívat jak se nám dařilo nebo nedařilo. Mám pro vás opět i graf.

To, že jsem prázdniny jde hodně poznat na naší návštěvnosti. Návštěvnost klesá, ale i přesto je stále podle mých představ a to, že přes prázdniny klesneme to jsem čekal. Ulice není, jsou prázdniny, kdo by chodil na internet. Ale i tak se návštěvnost docela ještě drží, někdy je to nad 100 někdy zase méně. Však se můžete podívat v našem grafu.

Ještě bych vám chtěl připomenout můj druhý web www.smajlik.wbs.cz tento web několik měsíců neběžel, bylo to proto, že jsem měl málo času a chtěl jsem se naplno věnovat tomuto webu, ovšem teď jsou prázdniny, času mám dost, na webu o Ulici nemusím tak často aktualizovat, takže jsem se rozhodl, že Smajlíka opět spustím, na jak dlouho to zatím nevím, možná jen přes prázdniny, možná i v září, uvidíme. Rozhodně během prázdnin se na webu nudit nebudete, spousta zábavy, veselá videa, obrázky a vtipy, to vše najdete na Smajlíkovi, proto se tam určitě podívejte.

Týdenní graf návštěvnosti - 28. týden

Zpět