Návštěvnost webu - 29. týden

21.07.2008 15:41

Kuba

Mám pro vás připravený další graf návštěvnosti našeho webu. Tak se pěkně usaďte a dívejte se jak se nám dařilo ve 29. týdnu, tj. od 14. do 20. července roku 2008.

Píše se mi to špatně, ale návštěvnost webu opět o něco klesla. Od minulého týdne je to o 67 lidí, není to zas tak moc, ale i přesto je mírný pokles. Ovšem já to nezvdávám a věřím, že celé prázdniny překonáma hezky v klídečku a v září se opět sejdeme i s těmi, co nás v červnu opustili, ať už proto, že se jim tady nelíbí, když není Ulice nebo proto, že nejsou doma. Ale jsem rád, že jste tady zůstali vy ostatní. Jedeme přeci i o prázdninách a aktualizace webu je hodně častá, někdy i víc než když Ulice byla.

Také musím po nějaké době připomenou proměnu webu. Ano vím, upoutávek je na webu spousty a jak se bude blížit 22. srpen, tak reklam budeš ještě více.:-)) ale už dlouho jsem proměnu nezmínil v žádném článku. Už se na proměnu ptáte i v diskuzi, tak něco zmíním. Také proto, že zítra je 22. července, tj. přesně měsíc do naší proměny. Jak vidíte už se to krátí. A na co se tedy můžete těšit. Už jsem to prozradil v diskuzi a také něco v článku už v červnu. Těšit se můžete na novou grafiku, nový grafický typ stránky, nové podsekce a další vychytávky. Určitě bych měl upozornit na podsekce, bude jich spousta, uvidíte daleko více informací o vašem oblíbeném seriálu, bude na webu jedna skvělá hra, soutěže pro vás a mnoho dalšího co už si nechám jako překvapení, tak nezapomeňte od zítřka už za měsíc.

Týdenní graf návštěvnosti - 29. týden

Zpět