Návštěvnost webu - 45. týden

11.11.2008 15:16
Kuba

I tento týden jsem na vás nezapoměl a i když o den později, tak vám přeci přináším další shrnutí týdenní návštěvnosti našeho webu. A na konci článku jako vždy najdete také graf, ve kterém přehledně najdete všechny čísla návštěvnosti.

Minulý týden jsem nazval návštěvnost za superskvělou, jaké slovo by se hodilo k návštěvnosti za 44.týden? No asi ještě více superskvělá. Návštěvnost opět rostla a dokonce dvakrát za týden byla návštěvnost více jak 400 a v sobotu návštěvnost ještě větší než minulý víkend. Hlavně za ten víkend jsem velice rád. Jaká tedy byla celková týdenní návštěvnost? Celkem vás přišlo 2 315, to je o 181 lidí více než tomu bylo minulý týden. To si myslím, že je opravdu velký úspěch. Na závěr ještě taková malá zajímavost, dnes jsme trhli novou celkovou návštěvnost webu, která dnes přesáhla 70 000. Takže vám moc děkuji za všechny čísla.

A to je pro tento týden vše, všechny čísla jsem vám prozradil, ty které jsem nenapsal najdete v grafu pod tímto článkem, tak se určitě podívejte. A nezapomeňte tuto podsekci navštívit i příští týden, kdy se podíváme, jak se nám dařilo tento týden.

Týdenní graf návštěvnost - 44.týden
 
Zpět