Návštěvnost webu - 52. týden

28.12.2009 18:51

Kuba>

Máme za sebou vánoční svátky a před sebou Silvestra, ovšem my se v tomto článku ještě poohlédneme zpět na vánoční svátky, podiváme se totiž na to, jak se nám dařilo přes Vánoce v návštěvnosti. Jsem strašně mile překvapný, po zkušenostech z minulých Vánoc jsem čekal, že návštěvnost prudce klesne, ale vše bylo opačně a návštěvnost přes svátky velmi narostla. Vše začalo už ve středu 23.12. to váš přišlo 392, na Štědrý den jsem čekal návštěnvost v rozemí asi od 150-200, byl jsem překvapen, když vás přišlo 312, ale mnohem větší překvapení přišlo v prvním a v druhém svátku vánočním, v pátek 25.12. přišlo neuvěřitelných 550 lidí, což je absolutní rekord v měsíci prosinec (zatím). Druhý svátek vánoční byl také velice dobrý, celkem vás přišlo 402 a v neděli 297. S návštěvností jsem nadmíru spokojen, na to, že byly svátky a ještě k tomu víkend, tak návštěvnost je přímo bombová. Všem vám tedy moc děkuji, moc si toho vážím, že na náš web nezapomínáte i na Vánoce. Na závěr dovolte abych vás pozval na 1. ledna 2009 na novoroční speciál návštěvnosti, poohlédneme se totiž za celým rokem 2009.

Zpět