Online zpravodajství z TýTý mělo úspěch

19.04.2009 16:57

Kuba

https://image.tn.nova.cz/media/images///600x338/Mar2009//486814.jpg

Již podruhé v historii našeho webu jsme vám přenášeli online zpravodajství z přímého přenosu vyhlášený cen ankety TýTý. Poprvé to bylo před rokem a podruhé včera, říká se, že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. Já jsem to riskl a šel jsem do toho podruhé a teď můžu říct, že jsem chybu rozhodně neudělal, spíše naopak, byl to dobrý tah.

Online zpravodajství, které probíhalo na tomto webu celý večer mělo velký úspěch, návštěvnost byla skvělá, vy jste velice dobře diskutovali a celý večer jste skvěle komentovali a online zpravodajství se vám líbilo. Za to já jsem strašně rád, takhle vím, že jsem pro vás opět udělal něco co se vám líbí a na co snad budete vzpomínat, já na to rozhodně bude vzpomínat jako na dobrý projekt tohoto webu.

Pojďme si říct něco k návštěvnosti. I když vás o návštěvnosti informujeme v pondělí, tak si dnes řekneme jen tu včerejší, tedy návštěvnost za sobotu. Návštěvnost totiž byla opravdu skvělá, za celý den na náš web přišlo přesně 444 lidí. Nejvíce vás samozřejmě přišlo večer během online zpravodajství, takže jde vidět, že jste se o tento projekt zajímali. Tato sobotní návštěvnost je tak velká, že je nejlepší víkendová návštěvnost od loňského května. A včerejší sobota se tak stala druhou nejlepší, loni 24. května vás v sobotu přišlo 489 lidí. Znovu ale opakuji, že jde o nejlepší výsledky o víkendu nikoli ve všední den. Co udělala včerejší návštěvnost na celkový týden si můžete přečíst zítra v pravidelném článku o návštěvnosti.

Celé online zpravodajství si stále můžete přečíst v podsekci TýTý 2008, najdete tam také výsledky ankety a také diskuzi, takže si stále můžete přečíst, co ostatní komentovali a jak jsou spokojeni. Brzy se také můžete těšit na spoustu fotek z celého večera, bude otevřena zvlášť fotogalerie a v naší fotogalerii pak zůstou fotky, které se týkají Ulice.

Zpět