Patricie Solaříková: Před maturitou jsem měla záchvaty pláče

06.07.2010 13:59

Kuba>

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///600x338/Jul2010//646155.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Povídali jsme si s Patricii alias Terkou Jordánovou z Ulice. Kam pojede na dovolenou? Jak maturovala?

Patricii potkala teď na začátku prázdnin velká nepříjemnost: "Mám boreliózu," svěřila smutně magazínu doma.cz. "Stalo se to u kamarádky na chatě. Může za to klíště nebo infikovaný komár. Jsem teď na antibiotikách," dodala zkroušeně. Ale prognózy jsou optimistické, nemoc pravděpodobně rychle odezní a Patricie odjede na plánovanou dovolenou.

"S mamkou a ségrou do Chorvatska, bude to taková dámská odpočinková jízda," těší se mladá herečka. "Budeme se koupat, chodit na tenis, plánujeme hodně pohybu a samozřejmě zajdeme na pivo," směje se Patricie. "Odpočinku bude vůbec dost, celý červenec a srpen mám volný. Taky pojedu s kamarády ze střední školy na raft, jezdíme takhle už pátým rokem."

Kam Patricie jezdila na prázdniny v dětství? "Jezdívali jsme na rodinné dovolené, ale k babičkám ne, protože jsou z Prahy. Chalupu ani chatu jsme nikdy neměli, jezdili jsme do Chorvatska, do Řecka a tak. Někdy to nebyla zas tak velká idylka, když byla starší sestra v pubertě, trošku jsme se hádaly. O šaty se hádáme trochu t teď, " směje se Patricie. "Nosívala jsem její oblečení, napodobovala jsem ji a ona se vztekala."

Na svůj poslední rok s Ulicí vzpomíná s úsměvem: "V seriálu jsem maturovala a co je zajímavé, měla jsem stejné maturitní známky jako ve skutečnosti. Jednu dvojku. A když jsem maturovala doopravdy, byla jsem velice nervózní, večer předtím jsem měla záchvaty pláče, že nic neumím," říká Patricie.

doma.cz

Zpět