Roman Vojtek: Editku jsem upekl na první pokus!

20.05.2010 22:10

Kuba>

Obrázek “https://media.super.cz/413/154138-350x262-8zt65.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Roman Vojtek (37) je zpěvák, tanečník, moderátor a herec. A ve všech těchto profesích exceluje. Že mu to není trapné... (Ale před třemi lety jsem ho porazila v jedné soutěži pro chytré hlavičky a to mě těší, muehehe!)

Na začátek se tě musím zeptat, co dělá tvoje oko? Prý jsi o něj málem přišel v prosinci při natáčení...
Ano, taky jsem to četl. Ale musím říct, že nic takového se mi nestalo. Pravda je, že jsme točili v seriálu Vyprávěj náročnou scénu, kdy mě na vojně omylem ostřelovali. Utíkal jsem a kolem mě vybuchovaly střely, ale nic se mi nestalo. Prostě si to někdo vymyslel.

Novináři jsou strašní syčáci. Točíš dva seriály najednou, hraješ v muzikálu Jack Rozparovač, kvůli kterému dojíždíš na Slovensko, a ještě se prý chystáš natáčet pohádku. Kolik hodin denně spíš, pokud tedy vůbec?
Teď to zrovna není nic moc. Za poslední dva týdny to bylo tak pět hodin za noc, ale zrovna dnes mám konečně volný den. Ale vůbec si nestěžuju. Jsem rád, že mám práci a že mě baví a naplňuje. Kolik lidí má to štěstí, že jejich práce je i jejich koníčkem?

Dva. Ty a já. Co naučíš nově narozenou dceru Editku jako první?
Asi to, co si pamatuju jako první od své mámy. Často mi říkala: „Nikdy nedělej dru­hým to, co bys nechtěl, aby dělali tobě.“

Myslíš, že bude všestranně nadaná jako ty?
Na tom mi teď ani tak nezáleží. Teď je důležité, aby u porodu všechno dobře dopadlo a aby byly obě moje holky zdravé. A to, jestli bude hérečka, nebo jaderný fyzik, nechám na ní.

Zpíváš, tančíš, hraješ, moderuješ, určitě umíš i uvařit boršč a přeinstalovat počítač. Myslíš, že jsi takový všeuměl třeba proto, že jsi brzy ztratil oba rodiče a musel ses naučit se otáčet?
To nedokážu posoudit. Nevím, co by teď bylo, kdybych rodiče stále měl. Jedno je ale pravda, a i když to bude znít jako fráze, je to prostě tak: Všechno zlé je k něčemu dobré. A věřte, že vím, o čem mluvím... Jo a mimochodem, boršč uvařit neumím.

Umíš, jen o tom ještě nevíš. Po smrti rodičů jsi zůstal sám se sestrou Editou. Po ní jste také s Terezkou pojmenovali své mimčo. Jaký máš teď se sestrou vztah? Asi jste na sebe hodně upnutí...
S tím jménem to byl vlastně nápad Terezky. Ono to má ale svůj význam. Moje sestra je totiž taky těhotná, a aby toho nebylo málo, má stejný termín porodu jako moje Terezka a čeká kluka. A když jsme jí řekli, že budeme mít Editku, rozhodla se, že svého syna pojmenuje po mně.  Se sestrou jsme si opravdu blízcí, ale bohužel jen citově. Žije totiž v Bolívii, což blízko rozhodně není.

Předpokládám, že budeš chtít mít velkou rodinu. Kolik dětí by sis tak ideálně představoval?
Jejda! Velkou rodinu? To asi ne. Žádných pět šest dětí neplánujeme. Dvě budou úplně stačit! 

Přemýšlel jsi o tom, čím by ses mohl živit, kdyby ti přestala kvést pšenka jako umělci?
Přemýšlel. A musím říct, že bych asi chroupal kořínky. Párkrát v životě jsem se i snažil zkusit něco jiného, ale sebekriticky musím přiznat, že na nic jiného tolik buněk prostě nemám.

Co tě nejvíc štve na našem showbyznysu?
Stačí zalistovat jistými časopisy! Některé ty „hvězdy“ ani neznám, ale jsou to prý slavní a dobří herci, zpěváci, modelky-moderátorky, modelky-herečky, módní guru, producenti, manažeři... Naštěstí čas je celkem spravedlivý a ti, co opravdu nic neumějí, nic nedokážou a zaniknou. Znáte to – z h...a bič neupleteš. A když upleteš, nezapráskáš!

No bóže, tak nic neumím. Nikdy jsem netvrdila, že jsem umělkyně (smích). Co tě na něm naopak baví?
Stačí zalistovat jistými časopisy! Některé ty „hvězdy“ ani neznám, ale jsou to prý slavní a dobří herci, zpěváci, modelky-moderátorky, modelky-herečky, módní guru, producenti, manažeři... Naštěstí čas je celkem spravedlivý a ti, co opravdu nic neumějí, nic nedokážou a zaniknou. Znáte to – z h...a bič neupleteš. A když upleteš, nezapráskáš (smích)!

Aha (smích). Jak vlastně Terezka snáší tvou publicitu?
Terka je se mnou už šest let. Byla se mnou v době, kdy se o mně zas tak moc nepsalo, takže to prožívá se mnou a je na to zvyklá. Naštěstí kolem mě nejsou žádné bulvární kauzy, nečíhají na mě paparazzi a neobjevuju se na titulních stranách červených deníků. Novinářsky vzato jsem bulvárně celkem nezajímavý. Ale já jsem rád.

Nás zajímáš, to si piš. Skoro pořád máš kolem sebe spoustu krásných hereček, zpěvaček nebo tanečnic. Nežárlí na tebe?
Myslíš ty tanečnice? Ani ne, vědí, že jsem ženatej (smích).

Měla jsem na mysli spíš Terku. Jste spolu už několik let, což já rozhodně obdivuju, zvlášť u veřejně známých párů. Já ve vztazích tak trochu plavu, ale mám pocit, že největší chybu dělám hned na začátku – že se zamiluju. Což bývá fakt průšvih. Nemáš pocit, že vztah založený na přátelství je pevnější?
To přece není žádná chyba, že se zamiluješ! Takhle to přece musí začít! Ten nádherný stav pobláznění, chodíte světem, je vám všechno jedno a culíte se u toho jako idiot... Nádhera! Ale chemie je chemie a všechno jednou vyprchá, no a pak je jen na tobě, jestli se vrhneš do dalšího chemického dobrodružství, ne­bo ti bude „stačit“ láska, vztah, důvěra, přátelství...

Kdy naposledy jsi byl na sebe pyšný?
Když jsem se dozvěděl, že jsem ve svém věku upekl Editku na první pokus (smích)!

Jak se vlastně udržuješ ve formě?
Bohužel, teď se moc ve formě neudržuju. Rok a čtvrt jsme točili seriál Vyprávěj a musím se přiznat, že jsem trochu přibral. Naštěstí teď začínám zkoušet nový crazy muzikál Je třeba zabít Davida a tam mám i dost náročné taneční číslo, takže se začnu zase trochu hýbat. Občas si trochu zasportuju, lyže, snowboard nebo v létě freediving, kolečkové brusle, a když se hodně přemlouvám, jdu si zacvičit do Holmes Place na Smíchově. Mám štěstí, že zatím hodně dobře spaluju a stále čerpám z mládí, kdy jsem mnoho let dělal vrcholově gymnastiku.

Naučíš mě salto?
Na saltu nic moc není. Není zas tak složité, stejně jako spousta věcí v životě. Jen se nesmíš bát to zkusit a pak VYTRVAT!

(Nikol Štíbrová, Spy)

super.cz

Zpět