Roman Vojtek: Nejchoulostivější je natáčení milostných scén

25.07.2009 15:57

Kuba

Seriál Ulice: Roman Vojtek a Aneta Krejčíková při natáčení choulostivých scén

Jak Roman Vojtek, představitel Hynka Urbana, vzpomíná na natáčení erotických scén na Ulici? Co vlastně říká na Hynkovu proměnu? Jak by se zachoval on sám v podobné situaci? Přečtěte si náš velký letní rozhovor.

Romane s jakými reakcemi lidí se teď setkáváš?
Většinou dělají takový to: „Ty, ty, ty! Ty proutníku, ty to tam teda lámeš! Kolik těch dětí ještě uděláš?“ apod. Myslím si, že za chvíli mi u nás na vesnici neprodají ani rohlíky. Ale já doufám, že se to v lepší obrátí – i v tom příběhu. :-)

 

Jak ses smiřoval s tím, že Hynek, jeden z největších klaďasů seriálu, se takhle změnil?
Těžce. Neustále o tom se scenáristkami a lidmi, kteří to vymýšlejí, mluvím. Je to těžký, když člověk skoro dva roky hraje veskrze kladnou postavu, která milovala Tamaru, nabízela jí rodinu, že si ji vezme a bude se starat o Jakuba, a teď se najednou Hynek chová takhle špatně. Ještě k tomu ke svý studentce, k mladý holce, která si to nezaslouží. Ale postava Hynka se prostě takhle vyvíjí. Bylo mi to vysvětleno a já jsem snad pochopil, proč to tak je. Nebudu prozrazovat, jak se to bude vyvíjet dál. Ale jak jsem řekl před chvílí, doufám, že se to v lepší obrátí.

Seriál Ulice: Romanův Hynek se ke Gábině nezachoval právě nejlépe...
(Foto: TV Nova)

Tví kolegové říkají, že vždycky raději hrají záporáky. Ty jsi snad první, kdo lituje, že už není kladným hrdinou...
Samozřejmě, že záporáci se hrajou lépe. Mně jde hlavně o nalezení pravdivosti v té Hynkově velké proměně, najít důvody, proč vlastně tento kladný hrdina najednou začne jednat jinak, než by diváci očekávali.

 

Když se na to podíváš jako obyčejný chlap, tak Gábina Hynka hodně provokovala a nakonec svedla. Mezi nimi je ale tak obrovský rozdíl, že jejich vztah asi nemohl fungovat moc dlouho...
Já ti nevím... Hynek by podle mě neměl být až takový sviňák. Je spíš zahnaný do kouta. Gábina ho svedla a on teď jenom neví, jak z toho ven, protože to necítí jako ona a asi ani nikdy necítil. On ji vlastně asi nikdy ani pořádně nemiloval. Byl strašně dlouho sám, zažil nějaký zklamání v lásce, když byl zamilovaný do Tamary a ona ho odmítla. Prostě je to normální chlap, který podlehl nádherný holce. Určitě ale nepočítal s tím, že to dopadne takhle, že ta holka otěhotní.

 

Seriál Ulice: Tamara zamilovaného Hynka odmítla...
(Foto: TV Nova)

Takže máš pro Hynka pochopení?
Pochopení... Já jako Roman bych se zachoval asi jinak, ale dokážu pochopit, proč Hynek jednal, jak jednal.

 

Romane, když se ohlédneš za celým svým dosavadním působením v Ulici. Jaká pro tebe byla nejnáročnější scéna, kterou jsi v ní natočil?
Nejnáročnější scény? Asi ne nejnáročnější, ale určitě nejchoulostivější jsou scény milostný. Když jsme se měli s Gábinou poprvé políbit, když jsme se pak celý natáčecí den váleli polonazí v posteli... Divák ve finále vidí, že jsme tam jen sami dva. Ale v tom malým bytě, ve kterým se to točilo, bylo ještě dvacet dalších jiných lidí, kteří na nás koukali a všelijak nás dirigovali. Natáčení milostných scén je prostě vždycky takový... Jak to říct? Takový divný.

 

Seriál Ulice: Roman Vojtek a Aneta Krejčíková při natáčení choulostivých scén
(Foto: TV Nova)

Na jakou scénu naopak rád vzpomínáš?
Paradoxně rád vzpomínám na ty samý scény, když to trošku opadne. :-) Herectví je zvláštní povolání v tom, že jsem najednou polonahý v posteli a líbám se s holkou, která by mohla být má dcera. Je to prostě takový komický... :-)

 

Opravdu je mezi vámi takový věkový rozdíl?
Jo, Aneta jako herečka by mohla být určitě moje dcera. :-)

Pokračování v pondělí

 

Vybavíte si ještě, o jakých scénách s Anetou Roman mluví? Pomůžeme vám.

Na díl, ve kterém Hynek poprvé podlehl Gábině, se můžete podívat ZDE.

Na díl, kdy Hynek opět neodolal Gábině se můžete podívat ZDE.

Jak se točí líbací scény? Podívejte se zde.

video k článku


+ fotky

ulice.nova.cz

Zpět