Simona z Ulice umí stříhat i doopravdy

27.06.2010 16:00

Kuba>

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///600x338/Jun2010//643468.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Pavla Tomicová, představitelka kadeřnice Simony, by skutečně mohla pracovat v kadeřnickém salonu.

"Simonu mám hrozně ráda," prozradila magazínu doma.cz oblíbená herečka Pavla Tomicová aneb kadeřnice Simona z Ulice. "Tři roky už spolu fungujeme, teď vlastně jsme dokroutily třetí sezonu. Připadám si, jako bych mluvila skoro o sobě," dodává se svým typickým srdečným smíchem, kterým ostatně doprovází celý rozhovor.

"Simona prožívá ta svoje trápeníčka, ale neschází jí smysl pro humor," chválí svou postavu Pavla Tomicová. "Když mi před třemi lety volali z Novy, zaregistrovala jsem, že jde o práci v kadeřnictví, a myslela jsem, že je to omyl," opět se směje Pavla Tomicová. "Scenáristé chtěli, aby tam tahle postava velmi divoce vletěla a aby to rozvířila, aby byla výrazná."

Tomáše Matonohu, který ztvárňuje jejího problematického partnera Pepana, herečka chválí: "Hezky se mi s ním hraje. Jako Pepan opravdu není dokonalý, ale chápu Simonu v tom, že když má člověk někoho rád, všelicos překousne, a láska je slepá."

 

Pavla Tomicová
Herečka Pavla Tomicová hraje v Ulici kadeřnici Simonu. (Foto: Nova.cz)

 

Kupodivu by jako kadeřnice dokázala pravděpodobně pracovat i v reálném životě: "Jasně že jsem stříhávala," říká pyšně. "Stříhávala jsem kluky na koleji, kamarádka kadeřnice mě dokonce kdysi naučila takzvané tupé střihy, to už se ale nenosí. A teď jsem zrovna dostříhala syna, jenže není to s ním jednoduché, hádá se se mnou o milimetry."

A tak občas stříhá dokonce i v seriálovém kadeřnictví: "Tuhle mi řekla paní z komparzu: Ostříhejte mi ofinku, pižlám si to doma sama a nevypadá to nejlíp. Upozornila jsem ji, že jsem herečka, ale tu ofinu jsem jí ostříhala. Kolegové viděli, jak od mého křesla lítaj vlasy. Režisér volal: Ta Tomicová se zbláznila! A já jsem se bránila, že paní to chtěla."

Tudíž můžeme Pavlu Tomicovou považovat za jedinou téměř opravdovou kadeřnici z celého seriálového kadeřnictví. Doma sem tam ostříhá osmnáctiletého syna Adama, zatímco devítiletá Anežka se máminým nůžkám tvrdošíjně vyhýbá: "Anežka má ráda skutečné kadeřnické salóny, ráda se nechá hýčkat, je taková holčičkovská," říká Pavla Tomicová.

Vystudovala katedru loutkářství na pražské DAMU a jako loutkoherečka zde působila deset sezon, ale pak jí režisér Vladimír Morávek nabídl hostování v Klicperově divadle v Hradci Králové. Tam teď hraje už desátým rokem.

 Před filmovou kamerou se Pavla Tomicová začala častěji objevovat až od roku 1998. Průlomem v její filmové kariéře byla role psycholožky Kulkové ve snímku Nuda v Brně. Následovaly role ve Snowborďácích, Rafťácích, Doblba!, Crash Road či v televizních seriálech Bazén a Ulice.

doma.cz

Zpět