Soutěž Nej postava 3 skončila obrovským úspěchem

08.01.2010 18:12

Kuba>

Oficiálně dnes skončila soutěže Nej postava 3, soutěž kterou pořádal náš web (ulice--serial.webnode.cz) a fanclub Ulice (fanclub-ulice.wbs.cz) skončila obrovských úspěchem a po skončení celé soutěže si můžu říct jen jedno: "ano, jsem rád, že tato soutěž na webu opět byla." Málem zde totiž tato soutěž vůbec nebyla, první ročník byl skvělý, druhý ročník ještě lepší, ale nějak jsem si říkal, jestli už to dvakrát nestačilo, nakonec jsem se rozhodl i pro třetí ročník a nelituji toho.

S radostí můžu říct, že takový úspěch jsem od Nej postavy 3 nečekal, přicházelo rekordních počet hlasů, soutěž velmi vzbudila i ohlasy v diskuzi i na mailu. Již podle nominací jsem poznal, že vás soutěž bude bavit, spousta našich návštěvníků se do hlasování zapojilo opravdu ve velkým, hlasovat se mohlo vždy po 12 hodinách, někteří z vás toto pravidlo dodržovali skoro přesně. Jsem moc rád, že vás soutěž tak moc chytla a vy jste se při ni velmi bavili.

To, že měla soutěž úspěch svědčí i počet hlasů ve finále, například v posledním finálovém kole přišlo neuvěřitelných 321 hlasů, což byl rekord ze všech tří ročníků. Ale tento rok jsme překonali ve velkém finále, kdy přišlo ještě o 60 hlasů více, Miriam Hejlová a Simona Pavlicová si rozdělili krásných 381 hlasů. Takový počet hlasů jsem opravdu nečekal a velmi mě výsledek potěšil.

Soutěž sice oficiálně skončila, ale takový neoficiální konec ještě není. Ten bude až příští týden, kdy vám odekryju výsledky hlasování ze všech finálových kol, dozvíte se tak, jak se každému finalistovi dařilo, kdo měl namále a kdo se dostal před porotu, která ho naštěstí zachránila. Určitě tedy sledujte soutěž Nej postava 3 i příští víkend, kdy toto speciální kolo uvidíte na web. Na závěr ještě jednou moc gratuluji vítězce naší soutěže Simoně Pavlicové.

Zpět