Štáfka z Ulice: Konečně jsem dospěl

09.04.2010 16:23

Kuba>

Obrázek “https://img.blesk.cz/img/1/article/535504_stafek-ulice.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Reálný život herce Jakuba Štáfka (19) se od toho seriálového příliš neliší. Jakub vylétl z rodinného hnízda stejně jako v Ulici jeho postava Matěje Jordána opustila svou matku (Tereza Brodská).

„Úplně se mi to sešlo. A balil jsem kufry v práci i doma,“ zasmál se Štáfek, který se od rodičů odstěhoval před pár měsíci. O své nové království se dělí s přítelkyní Magdou (20). „Nerozhodli jsme se ze dne na den. S Majdou se známe už od základní školy. A chodíme spolu dva roky,“ vysvětlil herec s tím, že stěhování nebyl rozhodně žádný zbrklý nápad.

Já jsem tady režisér

Jakub i Magda mají oba společnou vášeň. A tou je film. Štáfek dokonce ve volném čase natáčí vlastní snímky. „Po střední škole jsem si dal rok volno a teď se připravuji na zkoušky na filmovou a televizní akademii,“ prozradil plány do budoucna herec. Magda se zase s klapkou prohání po place. „Je to taková menší brigáda,“ říká.

Film je jeho životní náplní
Foto: Blesk – Jiří Hadač

Z gauče do postele

Dostat Jakuba do postele byl prý ze začátku nadlidský úkol. „Vždycky usnul u televize v obýváku a už jsem s ním nehnula,“ zasmála se Magda. „Teď už to ale máme naučené. Musím do něj drbnout a on ví, že má vstát ze sedačky a jít do ložnice,“ popsala Magda, jak si Kubu vycvičila. A co naučil přítelkyni Štáfek? „Úplně všechno,“ poškádlil Magdu.

Z postele se Štáfkovi nechce
Foto: Blesk – Jiří Hadač

Sedačka je hlavní štáb

Pohovka v obýváku prý slouží jako tábořiště. „Tady opravdu děláme nejvíc věcí,“ potvrdil Blesku herec. „Největší radost mám, když můžu Majdu vyklepnout v nějaké hře,“ prozradil a už sahal po ovládači. Ve vztahu ale prý tak soutěživý zdaleka není. „Myslím, že u nás není nikdo generál. Náš vztah vznikl z přátelství, a tak si myslím, že to má být,“ dodal Štáfek

...ale soutěživost z videoher si údajně Štáfek do vztahu nepromítá
Foto: Blesk – Jiří Hadač

Autor: Lucie Špaková
blesk.cz

Zpět