Václav Svoboda z Ulice: Shodil neuvěřitelných 16 kilo!

08.04.2009 16:13

Kuba

 

Obrázek “https://img.blesk.cz/img/1/article/313153_vaclav-svoboda-ulice-hubnuti.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Herec Václav Svoboda (45) vyhrál sázku! Se štábem seriálu Ulice se vsadil, že za dvanáct týdnů shodí dvanáct kilo. Představitel Lumíra Nykla to zvládl, a dokonce shodil ještě o čtyři kila víc, než musel!

Zhubnul jste šestnáct kilo za dvanáct týdnů! Co bylo nejhorší?

"Vynechat z jídelníčku to, co jsem měl rád. Já dost ulítával na čokoládě. Trenér Michal Matuška mi řekl, ať si místo toho dám lžičku medu. Med ale nemůže nahradit čokoládu! A taky mi chyběly knedlíky, ty jsem tři měsíce neměl!“

Trápil jste se hladem?

"To ne. Všechno, co jsem jedl, mi chutnalo, s tím jsem neměl problém. Měl jsem i dost energie, abych zvládal hraní. Ale měl jsem hrozné chutě.“

Cvičení jste zvládal bez potíží?

"První měsíc jsem cvičil šestkrát týdně asi hodinu a půl. To bylo náročné. Nejhorší na tom je vůbec do té posilovny vyrazit. Místo posezení v hospůdce jsem šel cvičit. Z posilovny jsem byl ale doma už v osm, zatímco v hospodě bych byl do zavíračky.

Většina hubnoucích se bojí, že zase přibere, co vy?

"Cítím se skvěle! Když jdu domů a vycházím schody do šestého patra, tak už si nemusím dávat dvě přestávky. Už bych ten životní styl nechtěl měnit, ale chutě mám pořád.“

Takže skočíte hned do nějaké hospůdky?

"To ne. Chci ještě pět kilo zhubnout, cvičit budu dál. Teď bych si ale rád dal čtyři, pět dní volnějších. Snědl něco zakázaného a tolik se nehlídal. Neplánuji, že se půjdu hned někam přežrat, ale odměnit se.“

Autor: fíl
 
blesk.cz

Zpět