Vladimír Šmicer již zítra v Ulici

12.02.2009 22:46

Kuba

Obrázek “https://image.tn.nova.cz/media/images///440xX/Feb2009//474149.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Tvůrci seriálu Ulice si letos dali opravdu záležet. Do seriálu Ulice získali skvělého fotbalistu SK Slavie Praha Vladimíra Šmicera. Ten se v Ulici objeví poprvé již zítra večer. A rozhodně nepůjde jen o jeden díl, ale o více epizod. Vladimír si v seriálu zahraje sám sebe, tedy slavného fotbalistu a největší rozruch způsobí v hospodě u Henryho. Tam totiž dorazí s velkým posláním, hospodu přijde pozvat na velikonoční fotbalový turnaj. Velký rozruch způsobí hlavně u Pepana nebo u Boriska.

"Bál jsem se, abych tam neměl nějaký dlouhý text," smál se po natáčení Šmicer. "Byla to pro mě nová zkušenost a jsem rád, jsem to natáčení viděl. Člověk to ale musí mít vyzkoušené, napoprvé to bylo hodně těžké," prozradil zpravodajskému portálu tn.cz Vladimír Šmicer. Chtěl by snad Vladimír pověsit na hřebík kariéru fotbalistu a začít se věnovat herectví? Fotbalový fanoušci nemusíte mít strach, o svého oblíbeného fobalistu určitě nepřijdete.

Nenechte si tedy urščitě ujít Ulice již zítra, tj. v pátek 13.2. a nebojte se tohoto data. Seriál začíná jako každý den v 18:30, pokud se již teď chcete podívat na video z natáčení navštivte zpravodajský portál TV Nova tn.cz kde najdete článek i vido, stačí kliknout zde. Já osobně se na tak slavného fotbalistu v Ulici těším, bude opět zajímavější a uvidíme v kolika dílech se nakonec objeví.

Zpět