Web navštívilo již 100 000 lidí

17.02.2009 17:05

Kuba

Je to přesně tak, před malou chvíli náš web navštívilo již 100 000 návštěvníků. Zní to skoro neuvěřitelně, ale opravdu jsme tohoto krásného čísla dosáhli. Když se podíváme na článek pod tímto, tak si můžete přečíst článek o 90 000 lidí a za necelý měsíc nás navštívilo dalších 10 000 lidí a dostali jsme se tak k tomuto krásnému číslu, za které vděčím pouze vám, protože je jasné, že bez vás by to jen těžko šlo.

Když vidím tak krásnou návštěvnost, tak mě to nutí dále na webu pracovat a ještě více ho zdokonalovat, nezáleží mi na návštěvnosti, nepotřebuji mít denně velká čísla, jsem raději, když vím, že se vám web líbí a opět se k němu vrátíte. Mám raději pravidelné návštěvníky a i kdyby mělo denně na web chodit jen málo lidí, tak budu rád, když se opět vrátí.

Jen malá zajímavost, v pátek to bylo přesně půl roku, kdy jsme oslavili 50 000 návštěvnost, přesně totiž 13. srpna 2008 nás navštívilo 50 000 lidí a dnes po půl roku to je o dalších 50 000 lidí více. Když to zprůměruji, tak za každý měsíc přišlo více jak 8 333 lidí, někdy to bylo i více, někdy zase méně, je to jen průměr.

100 000 lidí přišlo 17. února 2009 přesně ve 21:56, moje předpoklady kdy toto skvělé číslo mělo padnout bylo, že padne zítra, díky dnešní skvělé návštěvnosti se tak ale stalo již dnes. Ještě jednou vám za toto číslo moc děkuji a těším se opět, když se budu zmiňovat o návštěvnosti 200 000 lidí, co myslíte? Bude to bzry? Nebo až za hodně měsíců? V každém případě se těším na každý další den, kdy vám mohu přinést informace o našem skvělém seriálu Ulice.

Zpět