Web navštívilo již 90 000 lidí + prodloužena placená verze

22.01.2009 17:06

Kuba

Ano je to tak, náš web navštívilo již 90 000 návštěvníků. Stalo se tak dnes odpoledne, v 16:30 jsem již naměřil 90 004 lidí (viz. obrázek), takže těch přesných 90 000 bylo někdy mezi 16:15 - 16:30. Je to skvělé číslo a již se blížíme k číslu 100 000. Pokud bude denní návštěvnost stále podobná jaká je doteď, tak lze očekávat, že těch 100 000 bude někdy na konci února nebo na začátku března, je možné, že někdy začátkem března začne soutěž Miss a Missák, bude to tedy pěkný dárek.

Moc vám tedy děkuji za toto skvělé číslo. Když jsem tento web zakládal, vůbec jsem netušil jaký by mohl mít web úspěch. Jsem rád, že se vám web líbí, dokazuje to nejen skvělá návštěvnost, ale i příspěvky v diskuzi a emaily. Na návštěvnosti mi tak nezáleží, i když jsem rád, když jsou vysoká čísla, pro mě je hlavní, že se na tento web vrací stále stejní návštěvíci a mají tedy náš web mezi svými oblíbenými stránkami.

Je to skoro již půl roku, co proběhla velká proměna webu. Dne 5. srpna 2008 jsem zaplatil a aktivovala se nám tak placená verze, která ještě stále je. Díky placené verzi můžeme mít tento skvělý grafický typ a hlavně tak oblíbené podsekce, nebo neomezený počet fotek ve fotogalerii. Placená verze byla však zaplacená na šest měsíců a pokud si to spočítáte, tak limit vyprší 5. února 2009, to je již za 14 dní. Nastala tedy otázka, zda placenou verzi prodloužil. Kdybych je neprodloužil, tak 5.2. přijdeme o všechny podsekce, které jsou pro tento web velice důležité. Museli bychom se tedy vrátit k původnímu grafickému typu s menu vlevo. Ale i tak by některé podsekce zmizeli. Po dlouhém váhání jsem se tedy rozhodl - placenou verzi prodloužím.

Placená verze je již zaplacená a brzy bude aktivní, od 5.2. 2009 tedy znovu začíná půlroční limit, který vyprší až 5.8. 2009. Pak se uvidí co bude s webem dále. Nepřijdete tedy o nic co se vám tak moc líbí. Dokonce bude v dalším půl roku spousta novinek. Máte se určitě na co těšit.

Zpět