Návštěvnost webu - 42. týden

19.10.2009 19:34

Kuba>

Máme za sebou další týden a pro náš web opravdu velice úspěšný týden. O tom jak se nám dařilo ve čtvrtek jsem vás informoval v pátek 16.10. A v článku jsem sliboval, že o návštěvnosti za celý týden se více dozvíte v dnešním článku a jak jsem slíbil, tak také udělám. Již teď můžu říct, že minulý týden se nám dařilo opravdu každý den včetně víkendu, z toho mám největší radost a ještě více mě těšší krásné číslo 3 005, to je totiž číslo, kolik vás na web přišlo celkem za celý týden, po delší době jsme tak překročili hranici 3 000 lidí za týden, naposledy se nám tak dařilo v červnu tohoto roku. Za všechna čísla vám tedy moc děkuji a jak se nám dařilo každý den se podrobně můžete podívat v týdenní grafu návštěvnosti, který najdete pod tímto článkem.

Zpět