"Ťulda" Brousek si udržuje fyzičku hrabáním sněhu

25.01.2010 16:45

Kuba>

 

Otakar Brousek mladší (52), přezdívaný Ťulda, teď nemusí chodit do posilovny, aby si udržel ve svých letech štíhlou postavu. K té mu pomáhá letošní sníh.

"Vůbec teď nechodím cvičit, denně totiž trénuji s hrablem a koštětem," prozradil Korzu herec.

"K mé tajli mi totiž letos pomáhá báječné počasí, na které teď každý nadává. Ale já jsem s ním nadšen," tvrdí Ťulda.

"Mám domeček v Hloubětíně a několikrát za den musím odklízet sníh, což mě baví a nutí k pohybu. Udržuji si tím fyzičku. K tomu vždycky vypustím ven psa, boxerku Brendu, se kterou se učím i texty svých rolí. Ta kolem mě lítá, válí se ve sněhu. A oba máme pohyb a zábavu. Takže letošní počasí mi velmi vyhovuje. Doufám, že po malé oblevě opět zasněží."

Brousek nyní hraje v úspěšné inscenaci Tři sestry v Divadle Na Fidlovačce postavu Veršinina. Za tuto roli je nominován na Cenu Thálie 2009:

"Překvapilo mě to, protože v Čechovově hře hraji vlastně poprvé."

Teď se herec objevil v seriálu Ulice, ačkoliv jeho doménou byla vždycky divadelní prkna. "Přímo jsem skočil do rozjetého televizního seriálu a strčit do něj nos, to pokládám za úspěch," míní Brousek.

Korzo, 25.1.2010

 

volny.cz

Zpět