Školák Adam (13), od dubna nová hvězda seriálu Ulice - Máma mu zlomila ruku!

06.02.2010 11:12

Kuba>

Obrázek “https://www.ahaonline.cz/public/big/10_02_06/foto_kluk2.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Školák Adam (13) spokojeně žije se svým otcem, který ho má v péči. Svou mámu téměř nevidí, protože o něj dlouhou dobu nejevila zájem. V minulosti chlapci dokonce zlomila ruku – vyčítal jí totiž, že před ním spí se svým milencem.Teď ho máma chce pravidelně vídat, Adam o to ale nestojí. Vleklý boj o dítě řeší v těchto dnech pražský soud.

Chlapcovi rodiče se rozvedli před třemi lety. Starší syn zůstal u matky, mladší Adam putoval k otci. Zpočátku vše fungovalo a Adam býval u mámy často na návštěvě. Vše se změnilo ve chvíli, kdy se matka přestěhovala do maličkého podnájmu.

„Syn viděl, že máma vystřídala dva muže. Nakonec s jedním bydlela v nebytovém prostoru, kam dala palandy. Syn se v noci probouzel a byl svědkem toho, jak jeho máma spí s milencem. Když jí to začal vyčítat, rozčílila se a zlomila mu ruku,“ popisuje otec chlapce Jiří Staněk. Později zase synovi v hádce dala velkou facku a ten na ni zavolal policii. „Policajt se divil a radil mi, ať kvůli tomu jdu na sociálku, že jí zakáže styk s Adamem. Tehdy jsem to neudělal – a to byla chyba,“ vzpomíná Jiří.

Máma se pak Adamovi neozvala tři čtvrtě roku. Nepopřála mu nic ani k loňským Vánocům a k svátku. „Říkala, že mu poslala esemesku z telefonní budky. Proč mu nezavolala, když o něj tak stojí?“ rozčiluje se Jiří. Adamova máma v současnosti žádá soud, aby svého syna mohla vídat pravidelně každých čtrnáct dní. Ten ji ale vidět nechce. Situace mezi ní a synem se definitivně vyhrotila v okamžiku, kdy ji jel Adam s tátou navštívit. „Syn zvonil, ale nikdo neotvíral. Tak do okna hodil sněhovou kouli a okno rozbil. Řekl jsem mu, ať se omluví a že okno zaplatíme,“ popisuje Jiří. Vše ale dopadlo úplně jinak. „Já jsem se omlouval, ale máma mi začala nadávat a vyhrožovala, že na mě i tátu podá trestní oznámení. Nakonec mi řekla, že není moje máma,“ říká školák, který je rád, že bydlí jen s tátou. 

„Nám dvěma vůbec nic nechybí. Jen klid od soudů. Od dubna bude Adam dokonce hrát v nováckém seriálu Ulice,“ dodal Jiří. Adama tak budeme každodenně vídat jako spolužáka malého seriálového Fandy Hrubého. Matka Adama se proti tvrzení bývalého manžela rázně ohradila. „Není pravda, že jsem synovi zlomila ruku. Tyhle věci řeší soud a sociálka. Nemám k tomu co dodat, jen že tvrzení bývalého manžela poškodí pouze naše dítě,“ dodala paní Staňková.

Autor: (lt)
Foto Aha! – Dan Černovský
deník Aha!

Zpět